Васьків Оксана Миколаївна

Посада: старший викладач кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики

Телефон (робочий): (032) 235-64-50

Електронна пошта: oksana.vaskiv@lnu.edu.ua

Веб-сторінка: financial.lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua

Профіль у Facebook: www.facebook.com

Наукові інтереси

Сфера наукових інтересів: інформаційні технології в регіональній економіці, моделювання та прогнозування соціально-економічних процесів, формування стратегій управління розвитком виробництва підприємств за умов стохастичності ринкового середовища, дослідження систем засобів автоматизації оброблення та використання інформації, бізнес-процеси їх моделювання та автоматизація, дослідницькі практики HR-аналітик, математичні методи і моделювання поведінки економічних систем з урахуванням ризику та ін.

Окрема увага приділяється ERP рішенням для автоматизації бізнес-процесів, які широко і активно використовується для ведення обліку як великими підприємствами, так і малими фірмами.

Автор і співавтор понад 70 наукових та навчально-методичних праць.

Зокрема, співавтор колективних монографій:

  1. Шевчук І. Б., Васьків О. М. Теоретичні аспекти розвитку і застосування інформаційних технологій в економіці та управлінні: мезо- та мікрорівень: монографія. Одеса, 2013. C. 111-125.
  2. Васьків О.М., Шевчук І. Б. Модель динаміки обсягів виробництва продукції суб’єктом господарювання, що функціонує в ринкових умовах. Економіка XXI сторіччя: проблеми та шляхи їх вирішення: монографія. / за заг. ред. Г.О. Дорошенко, М. С. Пашкевич. Дніпропетровськ: НГУ, 2014. С. 191-197.
  3. Шевчук І.Б., Васьків О.М., Старух А.І. Дослідження технологій управління бізнес-ризиками та експертні методи їх оцінки. // Prognostication and planning of economic development: microeconomic and macroeconomic levels. – Multi-authored monograph. – Vol. 2. – Lithuania: Publishing House “Baltija Publishing”, 2019. – 408 p.  – рр. 802-817.

Результати наукових досліджень апробовані на міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях, що проводились у Канаді, країнах Євросоюзу – Польщі, Литві, Латвії та ін. країнах.

 

Студентський науковий круглий стіл:

  1. 21 травня 2020 року, круглий стіл: «1С, як автоматизація бізнес-процесів та її зв’язок з бізнес-ризиками»  у форматі Skype-конференції. Захід проведено для студентів спеціальностей «Економіка» (освітня програма Інформаційні технології в бізнесі), «Фінанси, банківська справа та страхування» (освітня програма Фінанси, митна справа та оподаткування) та «Облік і оподаткування» (освітня програма Бухгалтерський облік, аналіз та аудит. Відповідальні особи: Шевчук І. Б., Стадник Ю. А., ВаськівО. М.
  2. Травень 2020 р., круглий стіл: «Перспективи розвитку он-лайн бізнесу». У роботі круглого столу взяли участь викладачі кафедри, студенти груп УФЕ-11с, УФЕ-21с та УФЕ-31с спеціальності «Економіка» (спеціалізація «Інформаційні технології в бізнесі») та студенти загально університетської вибіркової дисципліни «Бізнес у соціальних мережах». Відповідальні особи: Шевчук І. Б., Стадник Ю. А., Васьків О. М.
  3. 15 жовтня 2020 рік, круглий стіл на тему «Стратегія бенчмаркінгу». У роботі круглого столу взяли участь викладачі кафедри, студенти групи УФЕ-21с спеціальності 051 «Економіка» (спеціалізація «Інформаційні технології в бізнесі») та студенти загально університетської вибіркової дисципліни «Бенчмаркінг і конкурентний моніторинг бізнесу». Відповідальна особа СтарухА. І.
  4. Травень 2021 р, у рамках Всеукраїнського фестивалю науки у Львівському національному університеті імені Івана Франка був організований та проведений круглий стіл на тему «HR-фундамент, аудит, аналітика, стратегія, автоматизація бізнес-процесів» за участі викладачів кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики, студентів 2-го курсу освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі», а також студентів економічного та юридичного факультетів, факультету міжнародних відносин та факультету іноземних мов. Організатори заходу: Васьків О. М., Стадник Ю. А., Старух А. І., Шевчук І. Б. Модератором круглого столу була Васьків О. М. До зустрічі та обговорення тематики круглого столу була залучена стейкхолдер Уляна Головатюк, HR компанії «Едунав».

Науковий круглий стіл кафедри:

  1. 20 жовтня 2022 р. круглий стіл «Економіка війни: нові очікування від ІТ-бізнесу та цифрової трансформації національної економіки».
  2. 14 березня 2023 р, круглий стіл «Інформаційні технології в бізнесі: професійні компетентності фахівця в умовах різновекторності ринку праці».
  3. 15 травня 2023 р., круглий стіл у рамках проведення Фестивалю науки – 2023 у Львівському національному університеті імені Івана Франка на тему «Сучасні тенденції бізнес-аналізу».
  4. 18 травня 2023 р., круглий стіл «Переваги та особливості застосування інноваційних педагогічних технологій у вивченні безпекових дисциплін в закладах вищої освіти», який відбувся на базі Університету економіки і підприємництва (м. Хмельницький).

Онлайн-вебінари:

  1. Вебінар «Дистанційна освіта з інструментами Microsoft» з отриманням практичних порад щодо застосування продуктів і сервісів Microsoft Оffice365 для підтримки та організації дистанційного навчання, зокрема у формі інтерактивних онлайн-класів у Microsoft Teams, 28 квітня 2020 р.
  2. Вебінар від GlobalLogic Education «Інструменти для онлайн роботи та навчання», 29 квітня 2020р.
  3. Серії вебінарів для викладачів Tech Summer for Teachers від ІТ-компанії SoftServe, 16 червня-09 липня 2020 р.
  4. Онлайнвебінар «BAS Бухгалтерія» (YouTube-канал), 09.11.20 р. по 11.11.20 р.
  5. Вебінар «Нові підходи в HR: де ж у нього кнопка?», 9 квітня 2021 р.
  6. Онлайн-вебінар (Zoom конференція) від компанії BJet «BJet ERP Hackathon», 4 листопада 2021 р.
  7. Вебінар «Від оптимізації до автоматизації. Роль ERP рішень та SAP BusinessByDesign в успішності бізнесу», 25 листопада 2021 р.
  8. Онлайн-вебінар «Кращі практики AI/ML для вашого бізнесу від Crayon і Microsoft», (платформа Teams), 8 грудня 2021р.
  9. Онлайн-вебінар «Оцінювання студентів: заохотити, а не знеохотити», який є другим з серії вебінарів Британської Ради (BritishCouncilUkraine) «Сучасні підходи до викладання», 8 грудня 2021 р.
  10. Вебінар «Бізнес-аналітика в умовах сучасних очікувань суспільства та тенденцій ринку ІТ»; 19 травня 2022 р.
  11. Онлайн вебінар «Онлайн-школа бухгалтерії AVS», 25 січня 2023 р.
  12. Онлайн-вебінар компанії Performia Україна з тематикою “Як створити команду, яка втілить вашу мрію в реальність” та “12 драйверів залученості персоналу”, 21-22 лютого 2023 р.
  13. Онлайн вебінар від Команди IAMPM «Як IT-Recruiter самому стати найкращим кандидатом на позицію?», 16 березня 2023 р.
  14. Онлайн вебінар «Онлайн-школи бухгалтерії AVS» на тему «Перевірка оборотно-сальдової відомості так, як її перевірив би фінансовий директор», 3 квітня 2023 р.

Онлайн-зустрічі:

  1. Онлайн-зустріч у форматі модерованої дискусії на тему «Роль L&D у розвитку компанії», 28 травня 2020 р.
  2. Онлайн-зустріч обговорення курсу «Основи HR та рекрутинг» у Logos IT Academy, 01.06.2020р.-05.06.2020 р.
  3. Онлайн семінар «Колаборація в фрілансі на прикладі UpWork», 4 березня 2021 р.
  4. Онлайн-зустріч із здобувачами вищої освіти щодо обговорення освітніх програм підготовки бакалаврів і магістрів з економіки за спеціалізацією «Інформаційні технології в бізнесі» (платформа Microsoft Teams), 22 квітня 2021р.
  5. Онлайн -зустріч для викладачів ITeachers Meet-Ups від компанії SoftServe на тему «Нейроменеджмент: ефективність в сучасному світі», 24 листопада 2021 р.

Тренінгові заняття:

  1. Тренінгові заняття у EPAM University Programs в рамках заходів ЕРАМ Teachers Internship, що проходли на платформі Microsoft Teams, 9 червня-25 червня 2020 р.
  2. Онлайн-тренінгу «THE MAGIC OF FLASHCARDS: video samples from a primary classroom», 24 березня 2021 р.
  3. Онлайн тренінг «Odoo/BJet – інноваційні інструменти для управління бізнесом» (платформа Zoom), 15.06 – Вступ до Odoo/Bjet, 17.06 – Ведення бухгалтерського та управлінського обліку, 22.06 – Виробництво, склади, продажі, 23.06 – Управління проєктами, CRM, HRMS, 25.06 – Практичне заняття, 15.06-25.06.2021 р. 

Панельна зустріч:

  1. Панельна онлайн дискусія в межах роботи студентського наукового гуртка «Кіберпростір» на тему: «Smart-технології в економіці та соціальній сфері» (платформа Microsoft Teams), 08 грудня 2020 р.
  2. Онлайнзустріч для обговорення напрямів поглиблення співпраці із ГС «ОСА Україна» (OdooCommunityAssociation), 18.11.2021 р.

Практичний онлайн-семінар

  1. Практичний онлайн семінар в рамках вибіркової загально-університетської дисципліни «Бізнес процеси та HR-аналітика» (платформа Microsoft Teams), 16 лютого 2021 р., учасники онлайн семінару Васьків О. М. та слухачі загально-університетської вибіркової дисципліни «Бізнес процеси та HR-аналітика», (авторський курс Васьків О. М.)
  2. Практичний досвід під час навчання від OCA Ukraine щодо використання можливостей Odoo для управління бізнес-процесами

Круглий стіл:

  1. Круглий стіл «ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ», 31 січня2023 р.

Онлайн-форуми:

  1. Онлайн форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» від British Council Ukraine, 17-18 березня 2021 р.
  2. Онлайн-форум-тренінг «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі», 25 березня 2021 р.
  3. Міжнародний ІТ-Форум ВІТ’23, 24 травня 2023 р.

Онлайн-захід:

  1. Онлайн захід «Цифрова освіта пошукачів. Ситуація сьогодні і тренди на завтра», який організовувався Jooble HR Unity, 24 березня 2021 р.
  2. Онлайн захід «Тренди у сфері людського капіталу 2021», 13 квітня 2021 р.
  3. Онлайн захід «Як навчати і навчатися онлайн ефективно: найкращі інструменти і практики», 20.04.2021 р. по 29.04.2021 р.
  4. Онлайн-захід від UGEN «Професія HR-менеджера», 27 жовтня 2021 р.

Онлайн-курс:

  1. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №1 – (25-27 березня) Основні засади сучасної системи вищої освіти.
  2. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №2 – Сучасні ІТ-компетентності, 15-17, 22-24 квітня 2021 р.
  3. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №3 – (21-22,28-29 травня) Професійні комунікації викладача: психолого-педагогічні засади.
  4. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №4 – (10-12 червня) Медіаграмотність, інформаційна гігієна та можливості міжнародної комунікації.
  5. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №3 –Професійні комунікації викладача: психолого-педагогічні засади, 21-22,28-29 травня 2021 р.
  6. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №4 –Медіаграмотність, інформаційна гігієна та можливості міжнародної комунікації, 10-12 червня 2021 р.
  7. Онлайн-курс на платформі Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 23 листопада 2021 р.
  8. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №1 – «Система вищої освіти України», 27-29 січня 2022 р.
  9. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №2 – «SoftSkills компетенції викладача вищої освіти», 7-9 квітня 2022 р.
  10. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №3 – «Інформаційні технології в освітньому процесі», 28-30 квітня 2022 р.
  11. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №4 – «Можливості викладача при використанні платформи Moodle», 12-14 травня 2022р.
  12. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №5 – «Педагогічна інноватика. Професійний (науковий) бренд викладача», 19-20 травня 2022 р., 27-28 травня 2022 р.
  13. Онлайн курс «ІТ-інструменти для викладачів» від GlobalLogic Education, 6 липня-6 серпня 2023 р.

Онлайн-конференція:

  1. Онлайн конференція Презентації програми «Школа лідерства. Управління університетом 2.0» (Zoom конференція), 22 квітня 2021 р.
  2. Цифрова антикорупційна конференція, яка відбулася за фінансової підтримки Європейського Союзу і Black Sea Trust for Regional Cooperation, проекту German Marshall Fund США, 7 грудня 2021 р.
  3. Онлайн-конференція для бізнес-аналітиків, що була організована компанією EPAM – провідною ІТ-компанією України, 10-11 грудня 2021 р.
  4. Онлайнконференція «Synergy 2021. IT Business& IT Education», 16-17 грудня 2021 р.
  5. Онлайн-конференція Digital Start Day, 26 січня 2023 р.
  6. Онлайн конференція від ІТ-компанії Genesis «Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу» за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти і науки України, 3 червня 2023 р.

Міжкафедральний семінар

  1. Онлайн-формат міжкафедрального семінару «Правове регулювання ІТ-сфери» (платформі Microsoft Teams), 28.04.2021 р.
  2. Міжкафедральний науково-методичний онлайн семінар «Використання інформаційних технологій для обліку, аналізу, та фінансових розслідувань», 22 травня 2023 р.

Онлайн-воркшоп

  1. Онлайн практичні воркшопи від експертів SoftServe Tech Summer for Teachers Bootcamp, (платформа Zoom), 22.06 – Досвід ІТ Академії в організації стажувань на базі соціальних проектів, 30.06 – Як викладачам встигати за динамічним світом Big Data? 22.06-30.06.2021 р.
  2. Воркшоп для бізнес-аналітиків «Аналіз та управління ризиками для BA» від компанії EPAM, 16 грудня 2021 р.
  3. Віртуальний WorkShop по використанню хмарних сервісів Microsoft 365, Intune та Azure для організації навчального процесу у сучасному світі, який відбувся за підтримки компанії Microsoft, 22 грудня 2021 р.

Онлайн-майстер клас

  1. Онлайн майстер-клас від компанії Бізнес-Конструктор «Що має знати та вміти сучасний HR», 27 лютого 2023 р.
  2. Онлайн майстер-клас від компанії Бізнес-Конструктор «Говоримо про гроші: скільки коштує помилка в рекрутингу?», 2 березня 2023 р.

 

Методичний семінар

  1. Методичний семінар на тему «Сценарії використання CHATGPT для оновлення навчально-методичних комплексів дисциплін», 05 травня 2023 р.

Курси

Публікації

1.Праці, що вийшли з друку:

1.1. Монографії

  1. Шевчук І. Б., Васьків О. М. Теоретичні аспекти розвитку і застосування інформаційних технологій в економіці та управлінні: мезо- та мікрорівень: монографія. Одесса, 2013. 111-125.
  2. Васьків О.М., Шевчук І. Б. Модель динаміки обсягів виробництва продукції суб’єктом господарювання, що функціонує в ринкових умовах. Економіка XXI сторіччя: проблеми та шляхи їх вирішення: монографія. / за заг. ред. Г.О. Дорошенко, М. С. Пашкевич. Дніпропетровськ: НГУ, 2014. С. 191-197.
  3. Шевчук І.Б., Васьків О.М., Старух А.І. Дослідження технологій управління бізнес-ризиками та експертні методи їх оцінки. // Prognostication and planning of economic development: microeconomic and macroeconomic levels. – Multi-authored monograph. – Vol. 2. – Lithuania: Publishing House “Baltija Publishing”, 2019. – 408 p.  – рр. 802-817.

 

1.2. Статті:

  1. Максимук О. В. Модель оптимізації формування пакету інвестиційних проектів в умовах невизначеності / О. В. Максимук, О. М. Васьків // Вісник Львівської державної фінансової академії: Економічні науки – 2004. – № 5. – С. 213 – 219.
  2. Юринець В. Є. Оптимальне використання ресурсів за умов невизначеності / В. Є. Юринець, О. М. Васьків // Вісник Львівської державної фінансової академії. Економічні науки. – 2006. – № 10. – С. 365-371.
  3. Васьків О. М. Модель визначення стратегії діяльності підприємств легкої промисловості в ринкових умовах / О. М. Васьків // Вісник Львівської державної фінансової академії. Економічні науки – 2008. – №14. – С. 196-202.
  4. Васьків О. М. Моделювання процесу зміни обсягів випуску продукції промислового підприємства Львівської області / О. М. Васьків // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Збірник наукових праць. Вип. 3(12) ч. 1: Економічні науки. – Чернівці, Технодрук, 2008. – С. 356-363.
  5. Васьків О. М. Економіко-математичне моделювання затрат ресурсів на випуск продукції підприємства легкої промисловості / О. М. Васьків // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУ України. – 2009. Вип. 19.2. – С. 290-296.
  6. Васьків О. М. Економіко-математична модель розвитку виробництва підприємства за умов стохастичності ринкового середовища / О. М. Васьків // Вісник Львівського університету: серія економічна. –2010. Вип. 43. – С. 111-117.
  7. Васьків О. М. Економіко-математична модель визначення стратегії господарської діяльності підприємств легкої промисловості в умовах невизначеного ринку / О. М. Васьків. // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Збірник наукових праць. Вип. 2 (19): Економічні науки. – Чернівці, Технодрук, 2010. – С. 421-428.
  8. Васьків О. М. Моделювання виробничо-господарської діяльності підприємства / О. М. Васьків // Системи обробки інформації: Збірник наукових праць. Вип. 4(102). – Т. 1: Інформаційні технології та захист інформації. – Харків: Харківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. – 2012. – С. 12-15.
  9. Васьків О. М. Інформаційна технологія розв’язування математичної задачі планування діяльності підприємства / О. М. Васьків // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУ України. – 2012. Вип. 22.14. – С. 374-381.
  10. Васьків О.М. Моделювання вибору стратегії діяльності підприємства та інформаційна технологія обробки інформації / О. М. Васьків // Вісник Національного університету „Львівська політехніка”. Автоматика, вимірювання та керування: збірник наукових праць. – Львів: НУ „Львівська політехніка”. – 2012. – № 741. – С. 235-239.
  11. Васьків О. М. Стохастична модель оптимального використання ресурсів та інформаційна технологія її реалізації / О. М. Васьків // Праці Одеського політехнічного університету: науковий та науково-виробничий збірник. – Одеса. – 2012. – Вип. 2 (39). – С. 280-286.
  12. Васьків О. М. Автоматизація процесу вибору оптимальної стратегії розвитку підприємства в умовах ринку та невизначеності / О. М. Васьків, В. В. Здрок // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУ України. – 2013. Вип. 23.1. – С. 347-353.
  13. Васьків О. М. Математичне моделювання задачі оптимального плану розвитку виробництва підприємства та інформаційна технологія її автоматизованої реалізації / О. М. Васьків // Науковий журнал „Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво”. – Луцьк. – 2013. – №12. – С. 96-102.
  14. Васьків О. М. Математична модель та автоматизація ІТ розрахунку виробничо-господарської діяльності підприємства / О. М. Васьків, В. В. Здрок // Науковий журнал „БІЗНЕС ІНФОРМ”. – Харків. 2013. – №6. С. 81-86.
  15. Shevchuk B. Information technology mesolevel: nature and features of application / I. B. Shevchuk, Vaskiv O.M. // Modern scientific research and their practical application, edited by Alexandr G. Shibaev, Alexandra D. Markova. Vol. J11307 (Kupriyenko SV, Odessa, 2013). − p. 320−328. – URL : http://www.sworld.com.ua/e journal/j11307.pdf (date: may 2013). – J11307-222.
  16. Васьків О. М. Інформаційна технологія автоматизованого розрахунку нарощування виробничих потужностей підприємства / О. М. Васьків, І. Б. Шевчук // Вісник Маріупольського державного університету. Збірник наукових праць. – Маріуполь. – 2014. – Вип. 8. – С. 14-20. («Index Copernicus International» (Польща)).
  17. Васьків О. М. Планування банківських кредитних програм із застосуванням методу кластерного аналізу / О. М Васьків., Ю. А. Стадник, І. Б. Шевчук // Економічний простір: Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ: ПДАБА. – 2015. – № 101. – С. 129-138. («Index Copernicus International» (Польща))
  18. Шевчук І. Б. Прогнозування та аналіз структурних особливостей доходів населення України / І. Б. Шевчук, О. М. Васьків, Ю. А. Стадник // Науково-виробничий журнал “Інноваційна економіка”. − Тернопіль, 2015. − Вип. 5’2015 [60]. − С. 112-117.
  19. Васьків О. М. Кластерний аналіз підприємств легкої промисловості Львівщини / О. М. Васьків, Ю. А. Стадник, І. Б. Шевчук, О. Я. Мищишин // Науково-теоретичний журнал “Наука й економіка”. – Хмельницький, 2016. – Вип. 1(41). – С. 125-131. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Nie_2016_1_23
  1. Васьків О. М. Формування інвестиційного портфеля на основі моделі «Квазі-Шарпа» / О. М. Васьків //Науковий журнал у галузі економічних наук «Економіка. Управління. Інновації». – Житомир, 2017. – №2. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2017_2_4. 
  2. Стадник Ю. А. Оптимізація процесу здійснення кредитних операцій [Текст] / Ю. А. Стадник, О. М. Васьків, О. П. Дордюк // Молодий вчений. – 2018. – №11. – С. 484-487. URL:http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/11/113.pdf.
  3. Васьків О. М. ІТ-ризики як основне джерело бізнес-ризиків / Ю. І. Шевчук, О. М. Васьків // Polish journal of science. – 2019. – № 20. – С. 28-36. http://repository.vsau.org/getfile.php/21198.pdf.
  4. Шевчук І. Б., Старух А. І., Васьків О. М. Технології управління бізнес-ризиками та експертні методи їх оцінки. НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «БІЗНЕС ІНФОРМ». № 2. 2020 р. (505). URL: https://www.business-inform.net/article/?year=2020&abstract=2020_2_0_295_306&fbclid=IwAR3RMl9OEhdy_V6qzvsuvBrc_e7a39TWPKX5YHTRquCX_LpByD_ElYDF0z4.
  5. Vaskiv O. M., Stadnyk Yu. A. Analysis of the development of the Ukrainian IT sphere and investment in IT projects, 2021. Eastern Europe: economy, business and management. – Issue #5 (32). – P. 158-163. (Index Copernicus), (Google Scholar). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/vipusk-32-2021
  6. Vaskiv O. M., Stadnyk Yu. A. Modern HR technologies for business. SCIENTIFIC MAGAZINE “BUSINESS INFORM”. No. 1. 2022 (528). – P. 114-122. URL:https://www.business-inform.net/article/?year=2022&abstract=2022_1_0_114_122
  7. Борщук І. В., Васьків О. М. ІТ рекрутер: найважливіші компетенції, пошукові ресурси та інструменти // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. – 2023. – №4. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-4-8818

1.3. Частини роботи апробовані на конференціях у вигляді тез доповідей:

  1. Стадник Ю. А.Економіко-математичне моделювання процесу визначення інвестиційних стратегій / Ю. А. Стадник, О. М. Васьків // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених „Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень на сучасному етапі”. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2003. – С. 73-76.
  2. О. Васьків Моделювання вибору стратегії діяльності суб’єктів господарювання / О. Васьків // Матеріали міжнародної наукової студентсько-аспірантської конференції „Нові обрії економічної науки”. – Львів, 11-12 травня 2007. – С. 27-29.
  3. Васьків О. М.Застосування економіко-математичного моделювання в управлінні виробничою діяльністю підприємств / О. М. Васьків, Ю. А. Стадник // Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Регіональний аспект трансформаційних процесів в економіці”. – Чернівці, 6-7 березня 2008 р. – С. 362-364.
  4. Оксана Васьків Економіко-математичне моделювання обсягу випуску продукції підприємства легкої промисловості// Міжнародна студентсько-аспірантська наукова конференція „Економіка України в умовах посилення глобалізаційних процесів: виклики і перспективи” (м. Львів, 15-16 травня 2009 р. ЛНУ). – Львів, 15-16 травня 2009 . – С. 68-69.
  5. Васьків О. М.Математична модель процесу розвитку виробничої діяльності підприємства в невизначеному ринковому середовищі / О. М. Васьків // 10 Всеукраїнська науково-практична конференція „Статистична оцінка соціально-економічного розвитку” (м. Хмельницький, травень 2010 р.). – Хмельницький, травень 2010. – С. 205-207.
  6. Васьків О. М. Економіко-математичне моделювання обсягу випуску продукції підприємства легкої промисловості/ О. М. Васьків // Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток наукових досліджень’ 2010” (м. Полтава, 22-24 листопада 2010 р.) – Полтава: Вид-во „ІнтерГрафіка”, 2010. – Т. 6. – 112 с. (С. 12-16).
  7. Васьків О. М. Використання інформаційних технологій при розв’язуванні економіко-математичної моделі розвитку виробництва підприємства за умов стохастичного ринкового середовища/ О. М. Васьків // II Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід” (м. Тернопіль, 06-08 жовтня 2011 р.). – Тернопіль, 06-08 жовтня 2011. – С. 144-147.
  8. Васьків О. М. Математична модель та інформаційна технологія формування діяльності виробничого підприємства за умов невизначеного ринкового середовища/ О. М. Васьків // Аналіз сучасних економічних процесів та інформаційні технології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24-25 листопада 2011 р.: У 6 т. – Д.: Біла К.О., 2011. – Т. 3 : Інформаційні системи і технології в економіці. – 2011. – С. 5-7.
  9. Васьків О. М.Інформаційна технологія комп’ютерної реалізації стохастичної моделі оптимального використання ресурсів / О. М. Васьків // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції „Інформаційні технології в освіті, науці і техніці” (ІТОНТ-2012) (м. Черкаси, 25-27 квітня 2012 р.) – Черкаси: Вид-во редакційно-видавничий центр ЧДТУ, 2012. – Т. 1. – 195 с. (С. 158-160).
  10. Васьків О. М. Модель вибору стратегії діяльності суб’єкта господарювання та інформаційна технологія обробки та захисту інформації/ О. М. Васьків // Матеріали I-ої міжнародної науково-технічної конференції „Захист інформації і безпека інформаційних систем” (м. Львів, 31 травня-01 червня 2012 р.) – Львів: Вид-во Українська академія друкарства, 2012. – С. 28-29.
  11. Васьків О. М.Моделювання обсягу випуску продукції та інформаційна технологія розрахунків параметрів виробничого процесу / О. М. Васьків // III міжнародна науково-практична конференція „Інформаційні технології та захист інформації” (м. Харків, 20-21 квітня 2012 р.) – Харків: Харківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. – 2012. – С. 183.
  12. Васьків О. М. Математична модель планування діяльності підприємства та інформаційна технологія її реалізації/ О. М. Васьків // 67-ма науково-технічна конференція професорсько-викладацького складу, науковців, аспірантів та студентів (м. Одеса, 5-7 грудня 2012 р.) – Одеса: Одеська національна академія зв’язку ім. О. С. Попова. – 2012. – 136 с. (С. 25-28.).
  13. Васьків О. М.Задача вибору оптимальних стратегій діяльності підприємства на ринку за умов невизначеності / О. М. Васьків // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Проблеми становлення інформаційної економіки в Україні” (пам’яті завідувача кафедрою інформаційних систем у менеджменті, професора Юринця В.Є. присвячується) (м. Львів, 23-25 жовтня 2014 р.) – Львів: ТзОВ „Ліга-Прес”, 2014. – 292 с. (С. 68-71).
  14. Васьків О. М. Моделювання динаміки обсягів виробництва продукції методом Бокса-Дженкінса/ О. М. Васьків // Міжнародна науко-практична конференція: „Проблеми соціально-економічного розвитку підприємництва” (Канада, Монреаль, 28 листопада 2014 г.) – Монреаль. – 2014. – С. 288-293.
  15. Васьків О. М.Використання методів кластерного аналізу для оцінки практичної діяльності підприємств легкої промисловості Львівщини // О. М. Васьків // Збірник тез звітної наукової конференції Львівського національного університету імені Івана Франка за 2015 рік (електронне видання) : Секція факультету управління фінансами та бізнесу, (Львів, 2-6 лютого 2016 р.). – Львів : ЛНУ ім. І.Франка, 2016. – С. 80-83.
  16. Васьків О. М.Бізнес аналітика як один із сегментів українського ІТ-ринку / О. М. Васьків // Збірник тез звітної наукової конференції Львівського національного університету імені Івана Франка за 2016 рік (електронне видання) : Секція факультету управління фінансами та бізнесу, (Львів, 2-8 лютого 2017 р.). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – С. 56-59.
  17. Васьків О. М. Моделі формування оптимального інвестиційного портфеля на нестабільному фондовому ринку України/ О. М. Васьків // Збірник тез звітної наукової конференції Львівського національного університету імені Івана Франка за 2017 рік (електронне видання) : Секція факультету управління фінансами та бізнесу, (Львів, 2-8 лютого 2018 р.). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2018.
  18. Стадник Ю. А.Оптимізація процесу здійснення кредитних операцій [Текст] / Ю. А. Стадник, О. М. Васьків, О. П. Дордюк // Молодий вчений. – 2018. – №11. – С. 484-487.
  19. Васьків О. М.Дослідження та аналіз розвитку ІТ-галузі України / О. М. Васьків, О. Т. Гой // Збірник ХХІХ Міжнародної науково-практичної інтернет – конференції  «Весняні наукові читання – 2019» – м. Вінниця, 15 квітня 2019 р. – Ч. 1. – С. 15-19.
  20. Васьків О. М.Дослідження реклами в інтернеті: основні види та їхні особливості / О. М. Васьків, О. Т Гой. // Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції викладачів, аспірантів та студентів 20 травня 2019 року. – Львів, 2019. – 220 с. – С. 95-98.
  21. Васьків О. М. Управління бізнесом через структури ІТ-ризиків / О. М. Васьків // I Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна парадигма публічного управління». – Львів, 2019. – С. 405-408.
  22. Васьків О. М. ІТ-ризики та їх зв’язок з бізнес-ризиками / О. М. Васьків, Ю. І. Шевчук // II International Scientific Conference The Modern Economic Research: Theory, Methodology, Practice: Conference Proceedings, September 27th, 2019. Kielce, Poland: Baltija Publishing. 156 pages. . – С. 78-82.
  23. Васьків О. М. Шевчук Ю. І. Цифрові трансформації через цифрові тренди. Фінансова політика України в умовах європейської інтеграції: зб. тез наук. доп. за матеріалами I Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. Ч. 1. С. 259-261.
  24. Васьків О. М. Технології управління ІТ-ризиками: зб. тез звітної наук. конф. Львівського національного університету імені Івана Франка за 2019 рік (електронне видання) :Секція факультету управління фінансами та бізнесу, (Львів, 1-8 лютого 2020 р.). – Львів : ЛНУ ім. І.Франка, 2020. С. 106-111.
  25. Vaskiv O. M., Shevchuk Yu. I. Tools for modeling and analysis of business processes: Development of modern economic science in the conditions of transformation: a collection of theses of scientific works of participants of the All-Ukrainian scientific and practical conference for students, postgraduates and young scientists (Kyiv , December 4, 2021). – K.: Analytical Center “New Economy”, 2021. – 96 p. 2021 P. 77-81.
  26. Васьків О. М., Тенденції HR-аналітики: зб. тез звітної наукової конференції Львівського національного університету імені Івана Франка за 2021 рік (електронне видання) : Секція факультету управління фінансами та бізнесу, (Львів, 1-8 лютого 2022 р.). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2021. – С. 114-118. https://financial.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/04/Zbirnyk_02.2021.pdf
  27. Васьків О. М., Запаранюк Н. В. Автоматизація бізнес-процесів туристичних компаній: II всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих вчених Фінансова політика України в умовах європейської інтеграції (25 березня 2022 року). – Львів. – 2022.
  28. Васьків О. Добровна М. Основні концепції удосконалення бізнес-процесів From the baltic to the Black Sea: the formation of modern economic area: VІ International scientific conference (December 9-10, 2022. Riga, Latvia). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. 132 pages.   С.47-51.

Біографія

Народилася 10 листопада 1974 року – м. Львів.

Упродовж 1992-1997 рр. – навчання на фізичному факультеті Львівського державного університету ім. І. Франка.

З 2000 р. працює у Львівській державній фінансовій академії на посаді старшого викладача кафедри економічної кібернетики.

З 2015 р. обіймає посаду cт. викладача кафедри економічної кібернетики факультету управління фінансами та бізнесу Львівського національного університету імені Івана Франка.

У 2016 р. проходила стажування у компанії “Ericpol”. Тема стажування – проектування та створення програмних продуктів з використання сучасних технологій програмування.

З 2020 р. обіймає посаду cт. викладача кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики факультету управління фінансами та бізнесу Львівського національного університету імені Івана Франка.

У 2020 р. проходила стажування у  ТзОВ «Едунав Україна», 180 год. Наказ від 16.10.2020 р. №3714. Довідка від 01.12.2020 р. видана ТзОВ «Едунав Україна». Тема стажування: «Освоєння інформаційних технологій, за допомогою яких здійснюється автоматизація бізнес-процесів у структурах». Індивідуальна програма підвищення кваліфікації (стажування). Обсяг (тривалість) 180 год. (6 кредитів ЄКТС).

У 2022 р.  приймала участь в онлайн-курсі «Вдосконалення Викладацької Майстерності» 27 січня 2022 року – 4 червня 2022 року. Сертифікат СВ N 0558- 2022. Обсяг (тривалість) 180 год (6 кредитів ЄКТС). Наказ №1833 від 03.06.2022 р. Звіт про підвищення кваліфікації за видом навчання шляхом участі в онлайн-курсі «Вдосконалення Викладацької Майстерності» 27 січня 2022 року – 4 червня 2022 року.

Підвищення рівня науково-педагогічної майстерності:

  1. Вебінар «Дистанційна освіта з інструментами Microsoft» з отриманням практичних порад щодо застосування продуктів і сервісів Microsoft Оffice365 для підтримки та організації дистанційного навчання, зокрема у формі інтерактивних онлайн-класів у Microsoft Teams, 28 квітня 2020 р.
  2. Вебінар від GlobalLogic Education «Інструменти для онлайн роботи та навчання», 29 квітня 2020р.
  3. Серії вебінарів для викладачів Tech Summer for Teachers від ІТ-компанії SoftServe, 16 червня-09 липня 2020р.
  4. Онлайн-вебінар «BAS Бухгалтерія» (YouTube-канал), 09.11.20р. по 11.11.20 р.
  5. Онлайн-зустріч у форматі модерованої дискусії на тему «Роль L&D у розвитку компанії», 28 травня 2020 р.
  6. Онлайн-зустріч обговорення курсу «Основи HR та рекрутинг» у Logos IT Academy, 01.06.2020р.-05.06.2020 р.
  7. Тренінгові заняття у EPAM University Programs в рамках заходів ЕРАМ Teachers Internship, що проходли на платформі Microsoft Teams, 9 червня-25 червня 2020р.
  8. Панельна онлайн дискусія в межах роботи студентського наукового гуртка «Кіберпростір» на тему: «Smart-технології в економіці та соціальній сфері» (платформа Microsoft Teams), 08 грудня 2020 р.
  9. Вебінар «Нові підходи в HR: де ж у нього кнопка?», 9 квітня 2021 р.
  10. Онлайн-вебінар (Zoom конференція) від компанії BJet «BJet ERP Hackathon», 4 листопада 2021 р.
  11. Вебінар «Від оптимізації до автоматизації. Роль ERP рішень та SAP BusinessByDesign в успішності бізнесу», 25 листопада 2021 р.
  12. Онлайн-вебінар «Кращі практики AI/ML для вашого бізнесу від Crayon і Microsoft», (платформа Teams), 8 грудня 2021р.
  13. Онлайн-вебінар «Оцінювання студентів: заохотити, а не знеохотити», який є другим з серії вебінарів Британської Ради (BritishCouncilUkraine) «Сучасні підходи до викладання», 8 грудня 2021 р.
  14. Онлайн семінар «Колаборація в фрілансі на прикладі UpWork», 4 березня 2021 р.
  15. Онлайн-зустріч із здобувачами вищої освіти щодо обговорення освітніх програм підготовки бакалаврів і магістрів з економіки за спеціалізацією «Інформаційні технології в бізнесі» (платформа Microsoft Teams), 22 квітня 2021р.
  16. Онлайн -зустріч для викладачів ITeachers Meet-Ups від компанії SoftServe на тему «Нейроменеджмент: ефективність в сучасному світі», 24 листопада 2021 р.
  17. Онлайн-тренінгу «THE MAGIC OF FLASHCARDS: video samples from a primary classroom», 24 березня 2021 р.
  18. Онлайн тренінг «Odoo/BJet – інноваційні інструменти для управління бізнесом» (платформа Zoom), 15.06 – Вступ до Odoo/Bjet, 17.06 – Ведення бухгалтерського та управлінського обліку, 22.06 – Виробництво, склади, продажі, 23.06 – Управління проєктами, CRM, HRMS, 25.06 – Практичне заняття, 15.06-25.06.2021 р.
  19. Онлайнзустріч для обговорення напрямів поглиблення співпраці із ГС «ОСА Україна» (OdooCommunityAssociation), 18.11.2021 р.
  20. Практичний онлайн семінар в рамках вибіркової загально-університетської дисципліни «Бізнес процеси та HR-аналітика» (платформа Microsoft Teams), 16 лютого 2021 р., учасники онлайн семінару Васьків О. М. та слухачі загально-університетської вибіркової дисципліни «Бізнес процеси та HR-аналітика», (авторський курс Васьків О. М.)
  21. Березень 2021 р., Практичний досвід під час навчання від OCA Ukraine щодо використання можливостей Odoo для управління бізнес-процесами.
  22. Онлайн форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» від British Council Ukraine, 17-18 березня 2021 р.
  23. Онлайн-форум-тренінг «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі», 25 березня 2021 р.
  24. Онлайн захід «Цифрова освіта пошукачів. Ситуація сьогодні і тренди на завтра», який організовувався Jooble HR Unity, 24 березня 2021 р.
  25. Онлайн захід «Тренди у сфері людського капіталу 2021», 13 квітня 2021 р.
  26. Онлайн захід «Як навчати і навчатися онлайн ефективно: найкращі інструменти і практики», 20.04.2021 р. по 29.04.2021 р.
  27. Онлайн-захід від UGEN «Професія HR-менеджера», 27 жовтня 2021 р.
  28. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №1 – (25-27 березня) Основні засади сучасної системи вищої освіти.
  29. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №2 – Сучасні ІТ-компетентності, 15-17, 22-24 квітня 2021 р.
  30. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №3 – (21-22,28-29 травня) Професійні комунікації викладача: психолого-педагогічні засади.
  31. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №4 – (10-12 червня) Медіаграмотність, інформаційна гігієна та можливості міжнародної комунікації.
  32. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №3 –Професійні комунікації викладача: психолого-педагогічні засади, 21-22,28-29 травня 2021 р.
  33. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №4 –Медіаграмотність, інформаційна гігієна та можливості міжнародної комунікації, 10-12 червня 2021р.
  34. Онлайн-курс на платформі Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 23 листопада 2021 р.
  35. Онлайн конференція Презентації програми «Школа лідерства. Управління університетом 2.0» (Zoom конференція), 22 квітня 2021 р.
  36. Цифрова антикорупційна конференція, яка відбулася за фінансової підтримки Європейського Союзу і Black Sea Trust for Regional Cooperation, проекту German Marshall Fund США, 7 грудня 2021 р.
  37. Онлайн-конференція для бізнес-аналітиків, що була організована компанією EPAM – провідною ІТ-компанією України, 10-11 грудня 2021 р.
  38. Онлайнконференція «Synergy 2021. IT Business& IT Education», 16-17 грудня 2021 р.
  39. Онлайн практичні воркшопи від експертів SoftServe Tech Summer for Teachers Bootcamp, (платформа Zoom), 22.06 – Досвід ІТ Академії в організації стажувань на базі соціальних проектів, 30.06 – Як викладачам встигати за динамічним світом Big Data? 22.06-30.06.2021р.
  40. Воркшоп для бізнес-аналітиків «Аналіз та управління ризиками для BA» від компанії EPAM, 16 грудня 2021 р.
  41. Віртуальний WorkShop по використанню хмарних сервісів Microsoft 365, Intune та Azure для організації навчального процесу у сучасному світі, який відбувся за підтримки компанії Microsoft, 22 грудня 2021 р.
  42. Онлайн-формат міжкафедрального семінару «Правове регулювання ІТ-сфери» (платформі Microsoft Teams), 28.04.2021 р.
  43. Вебінар «Бізнес-аналітика в умовах сучасних очікувань суспільства та тенденцій ринку ІТ»; 19 травня 2022 р.
  44. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №1 –«Система вищої освіти України», 27-29 січня 2022 р.
  45. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №2 – «SoftSkills компетенції викладача вищої освіти», 7-9 квітня 2022 р.
  46. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №3 –«Інформаційні технології в освітньому процесі», 28-30 квітня 2022 р.
  47. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №4 –«Можливості викладача при використанні платформи Moodle», 12-14 травня 2022 р.
  48. Онлайн курс «Вдосконалення Викладацької Майстерності», Модуль №5 –«Педагогічна інноватика. Професійний (науковий) бренд викладача», 19-20 травня 2022 р., 27-28 травня 2022 р.
  49. Онлайн вебінар «Онлайн-школа бухгалтерії AVS», 25 січня 2023 р.
  50. Онлайн-вебінар компанії Performia Україна з тематикою “Як створити команду, яка втілить вашу мрію в реальність” та “12 драйверів залученості персоналу”, 21-22 лютого 2023 р.
  51. Онлайн вебінар від Команди IAMPM «Як IT-Recruiter самому стати найкращим кандидатом на позицію?», 16 березня 2023 р.
  52. Онлайн вебінар «Онлайн-школи бухгалтерії AVS» на тему «Перевірка оборотно-сальдової відомості так, як її перевірив би фінансовий директор», 3квітня 2023 р.
  53. Круглий стіл «ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ», 31 січня 2023 р.
  54. Міжнародний ІТ-Форум ВІТ’23, 24 травня 2023 р.
  55. Онлайн курс «ІТ-інструменти для викладачів» від GlobalLogic Education, 6 липня-6 серпня 2023 р.
  56. Онлайн-конференція Digital Start Day, 26 січня 2023 р.
  57. Онлайн конференція від ІТ-компанії Genesis «Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу» за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти і науки України, 3 червня 2023 р.
  58. Міжкафедральний науково-методичний онлайн семінар «Використання інформаційних технологій для обліку, аналізу, та фінансових розслідувань», 22 травня 2023 р.
  59. Онлайн майстер-клас від компанії Бізнес-Конструктор «Що має знати та вміти сучасний HR», 27 лютого 2023 р.
  60. Онлайн майстер-клас від компанії Бізнес-Конструктор «Говоримо про гроші: скільки коштує помилка в рекрутингу?», 2 березня 2023 р.
  61. Методичний семінар на тему «Сценарії використання CHATGPT для оновлення навчально-методичних комплексів дисциплін», 05 травня 2023 р.

 

Сертифікати про стажування. Наукові стажування:

  1. Сертифікат № 1-2019/78 про стажування шляхом участі I Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасна парадигма публічного управління», 17-18 жовтня 2019 р. Професійна програма стажування 60 годин (2 кредити ECTS):0,5 кредита ECTS:очна участь у i міжнародній науково-практичній конференції; 1,5 кредити ECTS: підготовка наукової доповіді та наукової публікації за тематикою конференції.
  2. Сертифікат про стажування шляхом участі у воркшопі «Інновації в університетській освіті та менеджменті: трансфер технологій крізь кордони», який відбувся у Львівському національному університеті ім. Івана Франка, 2-5 грудня 2019 р. Отримано сертифікат про стажування на 1,5 кредити ECTS.
  3. Сертифікат про стажування шляхом участі у воркшопі «Інновації в університетській освіті та менеджменті: трансфер технологій крізь кордони», 1,5 кредити ECTS:очна участь у воркшопі «Інновації в університетській освіті та менеджменті: трансфер технологій крізь кордони».
  4. Сертифікат про успішне завершення стажування на Teacher’s Internship program від IТ Ukraine Association та EPAM System, березень – червень 2020 р. Професійна програма стажування 108 годин (3,6 кредити ECTS):інтенсивний навчальний курс та серія тренінгів, що включали наступні модулі – Methods, models andtechnologies of flexible software development (35 hours), Basics of project management (25 hours), Tips to Improve Your Business English (28 hours), Soft Skills (20 hours).
  5. Сертифікат про стажування шляхом участі у тренінг-інтенсиві Tech Summer for Teachers від ІТ-компанії SoftServe, 16 червня – 17 липня 2020 р. Отримано сертифікат про стажування на 30 годин (1 кредит ECTS): інтенсивний навчальний курс та підготовка міні-проєкту.
  6. Сертифікат №1-2021/25 участь у круглому столі «Інформаційні технології в бізнесі: нові вектори розвитку та взаємодії», 11 березня 2021 р.. Кількість годин/кредитів ECTS: 3 години/0,1 кредита.
  7. Сертифікат № ПК-К 21-03/030 про підвищення кваліфікації за видом навчання за програмою підвищення кваліфікації шляхом участі у онлайн-конференції на тему «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі», 25 березня 2021 р. Обсяг (тривалість) 6 год (0,2 кредити ЄКТС).
  8. Сертифікат СВ № 02070987/0000392-21 про підвищення кваліфікації за видом навчання шляхом участі в онлайн-курсі «Вдосконалення Викладацької Майстерності», 25 березня – 12 червня 2021 р.,. Обсяг (тривалість) 30 год (1кредит ЄКТС).
  9. Сертифікат про стажування шляхом відвідування онлайн тренінгу «Odoo/BJet – інноваційні інструменти для управління бізнесом», 15 червня – 25 липня 2021 р. Отримано сертифікат на 30 годин (1 кредит ECTS), включно з практичним завданням.
  10. Практичні воркшопи від експертів SoftServe Tech Summer for Teachers Bootcamp (5 серій), 22 червня – 16 липня 2021 р. Отримано сертифікат на 10 годин (0,3 кредити ECTS), включно з практичним завданням.
  11. Сертифікат про успішне закінчення на платформі Prometheusкурсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 11.2021 р. – 2 кредита.
  12. Сертифікат про проходження стажування у рамках заходів Британської Ради (British Council Ukraine) «Сучасні підходи до викладання», 12.2021 р. – 1 кредит.
  13. Сертифікат про участь у воркшопі Використання хмарних сервісів Microsoft 365, Intune та Azure для організації навчального процесу у сучасному світі», 12.2021 р. – 1 кредит.
  14. Certificateof participation in the online webinar «Practical Tips for EdTech in Higher Education», 17 February 2022, 1,5 hours, British Council in Ukraine, BritishCouncilinUkraine – сертифікат про участь – 1,5год.
  15. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом навчання шляхом участі в онлайн-курсі «Вдосконалення Викладацької Майстерності» 27 січня 2022 року – 4 червня 2022 року СВN 0558- 2022. Обсяг (тривалість) 180 год (6 кредитів ЄКТС).
  16. Сертифікат про успішне завершення курсу «ІТ-інструменти для викладачів» від GlobalLogic Education, 6 липня-6 серпня 2023 р. – тривалість 18 год.

Підвищення кваліфікації та стажування (стажування за кордоном/в Україні, курси підвищення кваліфікації та ін.):

  1. Підвищення кваліфікації та стажування (стажування за кордоном/в Україні, курси підвищення кваліфікації та ін.) – Підвищення кваліфікації у ТзОВ «Едунав Україна», 180 год. Наказ від 16.10.2020 р. №3714. Довідка від 01.12.2020 р. видана ТзОВ «Едунав Україна». Тема стажування: «Освоєння інформаційних технологій, за допомогою яких здійснюється автоматизація бізнес-процесів у структурах». Індивідуальна програма підвищення кваліфікації (стажування). Обсяг (тривалість) 180 год. (6 кредитів ЄКТС).
  2. Звіт про підвищення кваліфікації за видом навчання шляхом участі в онлайн-курсі «Вдосконалення Викладацької Майстерності» 27 січня 2022 року – 4 червня 2022 року СВ N 0558- 2022. Обсяг (тривалість) 180 год (6 кредитів ЄКТС).

Методичні матеріали

  1. Васьків О. М.Текстовий редактор Word: навчальний посібник для виконання лабораторних завдань / О. М. Васьків, Ю. А. Стадник, А. Б. Орловська. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. – 130 с.
  2. Васьків О. М.Методичні рекомендації щодо проходження та захисту виробничої практики для студентів за галуззю знань 0305 «Економіка та підприємництво» напряму підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика», освітнього ступеня бакалавр денної форми навчання / О. М. Васьків. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017 – 52 с.
  3. Васьків О. М.Лабораторний практикум з дисципліни «Математичні методи і моделі ринкової економіки» / О. М. Васьків. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017. – 96 с.
  4. Васьків О. М., Шевчук І. Б. «Методичні матеріали до лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Інформаційні системи в управлінні»». – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2019. – 130 с.
  5. Інформаційні технології в бізнесі. Частина 1: Навч. посіб. / [Шевчук І. Б., Старух А. І., Васьків О. М. та ін.]; за заг. ред. І. Б. Шевчук. Львів: Видавництво ННВК «АТБ», 2020. 535 с.

 

Електронні навчальні курси:

Електронні навчальні курси в системі Moodle з дисциплін, які читаються для студентів, які навчаються за галуззю знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка» ОП «Інформаційні технології в бізнесі» освітнього ступеня бакалавр:

  1. Інформаційні та комунікаційні технології (1 курс, ОП «Інформаційні технології в бізнесі»);
  2. Бізнес-процеси та HR-аналітика (2 курс; загальноуніверситетська вибіркова дисципліна;
  3. Автоматизація бізнес-процесів (2 курс; ОП «Інформаційні технології в бізнесі»);
  4. Інформаційні системи в управлінні (3 курс; ОП «Інформаційні технології в бізнесі»);
  5. Економічні ризики (4 курс; ОП «Інформаційні технології в бізнесі»)

 

Гостьові лекції:

  1. 05 листопада 2021 р. для студентів освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка» (групи УФЕ-21с) в рамках навчальної дисципліни «Автоматизація бізнес-процесів» була проведена гостьова лекція Олесею Шевчук – представником Odoo спільноти в Україні (OdooCommunityAssociation).
  2. 11.2022 р. в рамках викладання навчальної дисципліни «Автоматизація бізнес-процесів» (викладач: Васьків О. М.) студенти групи УФЕ-21с освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі» факультету управління фінансами та бізнесу ЛНУ імені Івана Франка прослухали лекцію на тему «Інноваційні інструменти для управління бізнес-процесами» (доповідачка: Олеся Шевчук, представниця Odoo спільноти в Україні) (Odoo Community Association).

Методичні доповіді:

  1. Методична доповідь «Проблеми розвитку вищої освіти в Україні»(листопад, 2021 р.).

Розклад