SEO та Web-аналітика
Тип: На вибір студента
Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
11 | 8 | доцент Депутат Б. Я. | УФЕМ-61с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 16 | УФЕМ-61с | доцент Депутат Б. Я. |
Опис курсу
З появою INERNET з¢явилася інтерактивна форма бізнесу, побудована на спільних діях бізнес-процесу в особі бізнесмена та комп’ютера або іншого засобу зв’язку обміну інформацією. Ведення бізнесу в інформаційному середовищі дуже популярне у високорозвинутих країнах і швидкими обертами поширюється в Україні.
Предметом навчальної дисципліни є технології бізнесу в глобальній комп’ютерній мережі INTERNET.
Метою навчальної дисципліни «SEO та Web-аналітика» надання теоретичних і практичних знань щодо технологій організації та ведення бізнесу в глобальній комп’ютерній мережі INTERNET.
Основними завданнями дисципліни «SEO та Web-аналітика» є освоєння теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, набуття вмінь оцінювати стан електронної торгівлі з метою створення стратегічних конкурентних переваг для її організації.
Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі підготовки магістрів
Навчальна дисципліна взаємопов’язана із такими дисциплінами як “Ефективність інформаційних систем”, „Інформаційна економіка”, „Управління ІТ-підприємствами”, “Прогресивні інформаційні технології для бізнес-послуг”, „Інформаційний менеджмент”.
Вимоги до знань і умінь:
Вивчення навчальної дисципліни “SEO та Web-аналітика” передбачає досягнення такого кваліфікаційного рівня підготовки магістра, за якого він повинен:
а) знати:
- основні принципи та методи організації бізнес-процесів за допомогою Internet;
- основні концепції організації та характеристики систем інтерактивного бізнесу;
- принципи проведення фінансових та торгових транзакцій із використанням комп’ютерних мереж;
- технології здійснення електронних бізнес операцій.
б) вміти:
- виконувати електронний обмін інформацією,
- здійснювати електронні маркетингові та торгівельні операції,
- застосовувати технології організації електронного руху капіталу, електронних грошей.
Рекомендована література
Основна:
- George Nenni. A Car Dealer’s Guide to Google Analytics 4. Independently published, 2022. 141 p.
- George Nenni. A Car Dealer’s Guide to Digital Marketing: You can only improve what you understand! Independently published, 2021. 133 p.
- Eric Leuenberger. Google Analytics Uncovered: How to Set Up and Maximize Ecommerce Data in Google Analytics. Independently published, 2018. 153 p.
- Tarek Riman. The Secret to Capitalizing on Analytics: A Web Analytics Approach for Beginners. Independently published, 2019. 238 p.
- Маркетинг, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : кол. монографія / відп. ред. М.Р. Мардар; відп. секретар О.В. Євтушок ; Одес. нац. акад. харч. технологій, Каф. маркетингу, підприємництва і торгівлі. — Одеса : Лерадрук, 2020. — 757 с.
- Кордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу: навч. посіб. Ч. 1 – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. – 184 с.
Додаткова:
- Shiraz Asif. Google Analytics Breakthrough: From Zero to Business Impact. Wiley, 2016. 624 p.
- Комплексна веб-аналітика: нове життя вашого сайту / Безкоштовне електронне видання / Колектив авторів під редакцією Анастасії Крилової. – ТОВ «Інгейт Реклама», 2015. – 384 с.
- Sharma H. K., Choudhury T., Mahdi H. F. Social and Web Analytics: An Analytical Case Study on Twitter Data // Decision Intelligence Analytics and the Implementation of Strategic Business Management. – Springer, Cham, 2022. – С. 135-143.
- Brian Clifton. Successful Analytics: Gain Business Insights by Managing Google Analytics. Advanced Web Metrics Ltd, 2015. 200 p.