SEO та Web-аналітика

Тип: На вибір студента

Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
113Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
118доцент Депутат Б. Я.УФЕМ-61с

Лабораторні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1116УФЕМ-61сдоцент Депутат Б. Я.

Опис курсу

З появою INERNET з¢явилася інтерактивна форма бізнесу, побудована на спільних діях бізнес-процесу в особі бізнесмена та комп’ютера або іншого засобу зв’язку обміну інформацією. Ведення бізнесу в інформаційному середовищі дуже популярне у високорозвинутих країнах і швидкими обертами поширюється в Україні.

Предметом навчальної дисципліни є технології бізнесу в глобальній комп’ютерній мережі INTERNET.

 Метою навчальної дисципліни «SEO та Web-аналітика» надання теоретичних і практичних знань щодо технологій організації та ведення бізнесу в глобальній комп’ютерній мережі INTERNET.

Основними завданнями дисципліни «SEO та Web-аналітика» є освоєння теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, набуття вмінь оцінювати стан електронної торгівлі з метою створення стратегічних конкурентних переваг для її організації.

Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі підготовки магістрів

Навчальна дисципліна взаємопов’язана із такими дисциплінами як “Ефективність інформаційних систем”, „Інформаційна економіка”, „Управління ІТ-підприємствами”, “Прогресивні інформаційні технології для бізнес-послуг”, „Інформаційний менеджмент”.

 Вимоги до знань і умінь:

Вивчення навчальної дисципліни “SEO та Web-аналітика” передбачає досягнення такого кваліфікаційного рівня підготовки магістра, за якого він повинен:

а)      знати:

  • основні принципи та методи організації бізнес-процесів за допомогою Internet;
  • основні концепції організації та характеристики систем інтерактивного бізнесу;
  • принципи проведення фінансових та торгових транзакцій із використанням комп’ютерних мереж;
  • технології здійснення електронних бізнес операцій.

б)      вміти:

  • виконувати електронний обмін інформацією,
  • здійснювати електронні маркетингові та торгівельні операції,
  • застосовувати технології організації електронного руху капіталу, електронних грошей.

Рекомендована література

Основна:

  1. George Nenni. A Car Dealer’s Guide to Google Analytics 4. Independently published, 2022. 141 p.
  2. George Nenni. A Car Dealer’s Guide to Digital Marketing: You can only improve what you understand! Independently published, 2021. 133 p.
  3. Eric Leuenberger. Google Analytics Uncovered: How to Set Up and Maximize Ecommerce Data in Google Analytics. Independently published, 2018. 153 p.
  4. Tarek Riman. The Secret to Capitalizing on Analytics: A Web Analytics Approach for Beginners. Independently published, 2019. 238 p.
  5. Маркетинг, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : кол. монографія / відп. ред. М.Р. Мардар; відп. секретар О.В. Євтушок ; Одес. нац. акад. харч. технологій, Каф. маркетингу, підприємництва і торгівлі. — Одеса : Лерадрук, 2020. — 757 с.
  6. Кордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу: навч. посіб. Ч. 1 – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. – 184 с.

Додаткова:

  1. Shiraz Asif. Google Analytics Breakthrough: From Zero to Business Impact. Wiley, 2016. 624 p.
  2. Комплексна веб-аналітика: нове життя вашого сайту / Безкоштовне електронне видання / Колектив авторів під редакцією Анастасії Крилової. – ТОВ «Інгейт Реклама», 2015. – 384 с.
  3. Sharma H. K., Choudhury T., Mahdi H. F. Social and Web Analytics: An Analytical Case Study on Twitter Data // Decision Intelligence Analytics and the Implementation of Strategic Business Management. – Springer, Cham, 2022. – С. 135-143.
  4. Brian Clifton. Successful Analytics: Gain Business Insights by Managing Google Analytics. Advanced Web Metrics Ltd, 2015. 200 p.

Матеріали

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус