Створення власного бізнесу
Тип: На вибір студента
Кафедра: фінансового менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 16 | доцент Попович Д. В. | , , |
3 | 16 | доцент Попович Д. В. | , , |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 | доцент Попович Д. В. | |
доцент Попович Д. В. | |||
доцент Попович Д. В. | |||
3 | 16 | доцент СИЧ О. А. | |
доцент СИЧ О. А. | |||
доцент СИЧ О. А. |
Опис курсу
Дисципліна «Створення власного бізнесу» орієнтована на формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок щодо організації господарської діяльності підприємств, бізнес-проектування, маркетингових досліджень, фінансового аналізу. Студенти і набудуть умінь по проведенню бізнесдіагностики та визначенні результативності діяльності підприємств, оцінюванні рівня ризиків та економічної ефективності новоствореного бізнесу, визначенні напрямів реалізації соціально відповідальних практик.
Предметом дисципліни є сукупність теоретичних знань та практичних навичок щодо організації господарської діяльності підприємств, бізнес-проектування
Метою вивчення дисципліни є розвиток у слухачів підприємницького духу, формування сучасного економічного мислення і системи спеціальних економічних знань з теорії та практики господарювання, з метою формування навичок для відкриття власного бізнесу, прогнозування і планування економічних показників, розробки економічної стратегії розвитку з урахуванням соціально-економічних аспектів підвищення ефективності діяльності підприємства.
Завдання дисципліни:
– сформувати у слухачів глибоке розуміння господарських процесів, що відбуваються під час створення та розвитку власного підприємства;
– закріпити у слухачів комплекс економічних знань отриманих з інших навчальних дисциплін загальноекономічного характеру;
– забезпечити засвоєння сучасних досягнень теорії та практики створення, управління розвитком підприємства, як відкритого соціально-економічного утворення;
– сформувати здатність самостійно мислити, визначати та діагностувати господарські процеси і проблеми, приймати ефективні управлінські рішення;
– сформувати здатність проводити комплексні розрахунки з метою обґрунтування управлінських рішень, бізнес-проектів та виявлення резервів підвищення ефективності господарської діяльності підприємства;
– забезпечити засвоєння основ організації господарської діяльності підприємств, бізнес-проектування, маркетингових досліджень, фінансового аналізу та інших напрямів подальшої освіти.
Рекомендована література
- Конституція України від 28.06 1996 № 254к/96-ВР
- Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV
- Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI
- Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV
- Про акціонерні товариства : Закон України від 17.09.2008 № 514- VI /
- Про банки і банківську діяльність : Закон України від 07.12.2000 № 2121-ІІI
- Про господарські товариства : Закон України від 19.09.1991 № 1576-XII
- Про державну допомогу суб’єктам господарювання : Закон України від 01.07.2014 № 1555-VII
- Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : Закон України від 15.05.2003 № 755-IV
- Фінанси бізнесу / [Ситник Н. С., Стасишин А. В., Попович Д.В., Сич О.А. та ін.]; за заг. ред. Н. С. Ситник.- Львів: Видавництво «Апріорі», 2019. – 432 с.
- Колот А. М. Створення власного бізнесу [Електронний ресурс]: навч. посібник / А. М. Колот, Г. О. Швиданенко, та ін. — К. : КНЕУ, 2017. — 311 с.
- Доброва Н.В. Основи бізнесу: навчальний посібник / Доброва Н.В., Осипова М.М. – Одеса: Бондаренко М. О., 2018. – 305 с.
- Мельников А. М., Коваленко О. А., Пундяк Н. Б. Основи організації бізнесу : навч. посіб. / за заг. ред. А. М. Мельникова. Київ : Центр учбової літератури, 2013. 200 с
- Савицька Н. Л., Козуб В. О., Печенка О. І. Європейський бізнес : конспект лекцій. Харків : Форт, 2015. 132 с.
- Ситник Н. С., Попович Д. В. Розвиток франчайзингу в Україні як складник інвестиційної політики держави // Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2018. Вип. 1-2(44). С. 140–144. 102.
- Сич О. А., Дьокіна К. І. Перспективи кредитування малого бізнесу державними банками // Молодий вчений. 2018. № 1. С. 982–986.
- Сич О. А., Нітман І. І. Аналіз впливу інституційного середовища на розвиток малого та середнього підприємництва // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. 2017. № 2(10). С. 111–118.