3D графіка
Тип: На вибір студента
Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 16 | доцент Задорожна А. В. | УФЕ-31с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 | УФЕ-31с | доцент Задорожна А. В. |
Опис курсу
Предметом дисципліни “3D-графіка” є методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту у тривимірному просторі та процес тривимірного моделювання у прикладних пакетах 3d графіки.
Мета навчальної дисципліни
Мета дисципліни — формування в студентів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок застосування прикладних програмних пакетів при виконанні завдань, що передбачають моделювання тривимірних графічних об’єктів.
Основні завдання
Завдання дисципліни: навчити студентів технологій моделювання та обробки тривимірної графічної інформації та практичного використання програмних пакетів для 3d графіки.
Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі
Дисципліна “3D-графіка” взаємопов’язана з такими дисциплінами як “Інформаційні та комунікаційні технології”, “Комп’ютерна графіка”, “Системи обробки візуальної інформації” та ін.
Вимоги до знань і умінь
а) знати
- основні принципи 3d моделювання;
- сфери застосування тривимірної графіки;
- особливості процесу побудови тривимірних графічних об’єктів;
- процес моделювання, текстурування, освітлення та візуалізації складних графічних об’єктів у програмі тривимірної графіки 3D Studio Max;
б) уміти
- працювати в середовищі пакету для тривимірної графіки 3D Studio Max;
- застосовувати знання з систем обробки візуальної інформації в практичній діяльності.
Рекомендована література
- Лотошинська Н. Технології 3D-моделювання в програмному середовищі 3ds Max з дисципліни “3D-Графіка” / Н. Лотошинська. – Л.: Львівська Політехніка, 2020. – 372с.
- Соловйов М.М. 3D Studio Max 16. Чарівний світ тривимірної графіки / М.М. Соловйов. – К.:Солоний-Пресс, 2018. – 528с.
- Флемінг Біл. Текстурування тривимірних об’єктів Створення складних текстур персонажів – ДМК Прес, 2020. – 352с.
- Кіл. Ч. 3D Studio Max для дизайнера. Мистецтво тривимірної анімації / Ч.Кіл. –К, 2017. – 756с.
- Фрейзер Б., Мэрфи К. Реальний світ керування кольором, 2-е видання / Б. Фрейзер, К. Мэрфи. – Діалектика, 2016. – 560с.
- Соловйов М.М. 3D Studio Max 7 і 8. Чарівний світ тривимірної графіки / М.М. Соловйов. – К.:Солоний-Пресс, 2008. – 528с.
РЕСУРСИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
- progbook.net/design/3ds_max/ – електронна книга по 3ds Max
- www.knigka.info/category/3dsmax/ – теоретичні відомості по моделюванню в 3ds Max
- https://softoroom.org/ptopichtml – електронна книга по 3ds Max
- https://easy3dsmax.com/lp/light2019/ – відеоматеріали по виконанню завдань в 3ds Max
- https://vse-kursy.com/read/414-3ds-max-modelirovanie-besplatnye-videouroki-dlya-nachinayuschih.html – уроки по 3ds Max
Матеріали
- Анотація навчальної дисципліни
- Робоча програма навчальної дисципліни
- Навчально-методичні матеріали для проведення лекцій
- Плани практичних занять і методичні рекомендації щодо їх проведення
- Завдання для індивідуальної роботи студента і методичні рекомендації щодо їх виконання
- Засоби діагностики знань та умінь студентів