3D графіка

Тип: На вибір студента

Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
53Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
516доцент Задорожна А. В.УФЕ-31с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
516УФЕ-31сдоцент Задорожна А. В.

Опис курсу

Предметом дисципліни “3D-графіка” є методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту у тривимірному просторі та  процес тривимірного моделювання у прикладних пакетах 3d графіки.

 Мета навчальної дисципліни

Мета дисципліни — формування в студентів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок застосування прикладних програмних пакетів при виконанні завдань, що передбачають моделювання тривимірних графічних об’єктів.

Основні завдання

Завдання дисципліни: навчити студентів технологій моделювання та обробки тривимірної графічної інформації та  практичного використання програмних пакетів для 3d  графіки.

Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі

Дисципліна “3D-графіка” взаємопов’язана з такими дисциплінами як “Інформаційні та комунікаційні технології”, “Комп’ютерна графіка”, “Системи обробки візуальної інформації” та ін.

 

Вимоги до знань і умінь

а) знати

  • основні принципи 3d моделювання;
  • сфери застосування тривимірної графіки;
  • особливості процесу побудови тривимірних графічних об’єктів;
  • процес моделювання, текстурування, освітлення та візуалізації складних графічних об’єктів у програмі тривимірної графіки 3D Studio Max;

б) уміти

  • працювати в середовищі пакету для тривимірної графіки 3D Studio Max;
  • застосовувати знання з систем обробки візуальної інформації в практичній діяльності.

Рекомендована література

  1. Лотошинська Н. Технології 3D-моделювання в програмному середовищі 3ds Max з дисципліни “3D-Графіка” / Н. Лотошинська. – Л.: Львівська Політехніка, 2020. – 372с.
  2. Соловйов М.М. 3D Studio Max 16. Чарівний світ тривимірної графіки / М.М. Соловйов. – К.:Солоний-Пресс, 2018. – 528с.
  3. Флемінг Біл. Текстурування тривимірних об’єктів Створення складних текстур персонажів – ДМК Прес, 2020. – 352с.
  4. Кіл. Ч. 3D Studio Max для дизайнера. Мистецтво тривимірної анімації / Ч.Кіл. –К, 2017. – 756с.
  5. Фрейзер Б., Мэрфи К. Реальний світ керування кольором, 2-е видання / Б. Фрейзер, К. Мэрфи. – Діалектика, 2016. – 560с.
  6. Соловйов М.М. 3D Studio Max 7 і 8. Чарівний світ тривимірної графіки / М.М. Соловйов. – К.:Солоний-Пресс, 2008. – 528с.

 

РЕСУРСИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

  1. progbook.net/design/3ds_max/ – електронна книга по 3ds Max
  2. www.knigka.info/category/3dsmax/ – теоретичні відомості по моделюванню в 3ds Max
  3. https://softoroom.org/ptopichtml – електронна книга по 3ds Max
  4. https://easy3dsmax.com/lp/light2019/ – відеоматеріали по виконанню завдань в 3ds Max
  5. https://vse-kursy.com/read/414-3ds-max-modelirovanie-besplatnye-videouroki-dlya-nachinayuschih.html – уроки по 3ds Max

Матеріали

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус