Системи обробки візуальної інформації
Тип: На вибір студента
Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | Стадник Ю. А. | УФЕМ-51с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | УФЕМ-51с | Стадник Ю. А. |
Опис курсу
Предметом дисципліни “Системи обробки візуальної інформації” є основи організації та обробки тривимірної графічної інформації, принципи та особливості створення тривимірних графічних об’єктів, процес тривимірного моделювання у прикладних пакетах 3d графіки.
Мета навчальної дисципліни — формування в студентів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок застосування прикладних програмних пакетів при виконанні завдань, що передбачають моделювання тривимірних графічних об’єктів.
Завдання дисципліни: навчити студентів технологій створення та обробки тривимірної графічної інформації та практичного використання поширених ППП для 3d графіки.
Вимоги до знань і умінь
а) знати
- основні принципи 3d моделювання;
- сфери застосування тривимірної графіки;
- особливості процесу побудови тривимірних графічних об’єктів; процес моделювання, текстурування, освітлення та візуалізації складних графічних об’єктів у програмі тривимірної графіки 3D Studio Max;
б) уміти
- працювати в середовищі пакету для тривимірної графіки 3D Studio Max;
- застосовувати знання з систем обробки візуальної інформації в практичній діяльності.
Рекомендована література
- Лотошинська Н. Технології 3D-моделювання в програмному середовищі 3ds Max з дисципліни “3D-Графіка” / Н. Лотошинська. – Л.: Львівська Політехніка, 2020. – 372с.
- Пічугін М. Комп’ютерна графіка. Навчальний посібник / М. Пічугін, І. Канкін. – К.: Центр навчальної літератури, 2019. – 216с.
- Келли Л. 3D StudioMax 12. Біблія користувача / Л. Келли. – К.: Солоний-Пресс, 2018. – 1312с.
- Лаптон Еллен, Коул Дженніфер Філліпс. Графічний дизайн. Нові основи. – К.: ArtHuss, 2020. – 896с.
- Маров М. Ефективна робота в 3DStudioMax 16 / М. Маров. – К, 2015. – 832с.
- Мортьє Ш. 3DStudioMax 16 для «чайників» / Ш. Мортьє. – К.:Солоний-Пресс, 2017. – 368с.
- Василюк А., Мельникова Н. Комп’ютерна графіка / А. Василюк, Н. Мельникова. – Л.: Львівська Політехніка, 2016. – 192с.
- Антонов В. Комп’ютерне моделювання зображень / В. Антонов. – – 272с.
- Соловйов М.М. 3D Studio Max 16. Чарівний світ тривимірної графіки / М.М. Соловйов. – К.:Солоний-Пресс, 2018. – 528с.
РЕСУРСИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
- www.knigka.info/category/3dsmax/ – теоретичні відомості по моделюванню в 3ds Max
- https://softoroom.org/ptopichtml – електронна книга по 3ds Max
- https://easy3dsmax.com/lp/light2019/ – відеоматеріали по виконанню завдань в 3ds Max
Матеріали
- Анотація навчальної дисципліни
- Робоча програма навчальної дисципліни
- Засоби діагностики знань та умінь студентів
- Навчально-методичні матеріали для проведення лекцій
- Зразок екзаменаційного білета
- Плани лабораторних занять і методичні рекомендації щодо їх проведення
- Завдання для індивідуальної роботи студента і методичні рекомендації щодо їх виконання