Фінансовий маркетинг
Тип: На вибір ВУЗу
Кафедра: фінансового менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Завальницька Н. Б. | УФФ-31с, УФФ-32с |
6 | 32 | доцент Завальницька Н. Б. | УФФ-33с, УФФ-34с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 16 | УФФ-31с | доцент Завальницька Н. Б. |
УФФ-32с | доцент Завальницька Н. Б. | ||
УФФ-33с | доцент Завальницька Н. Б. | ||
УФФ-34с | доцент Завальницька Н. Б. |
Опис курсу
Предметом дисципліни “Фінансовий маркетинг” є сукупність форм та методів маркетингового управління фінансовим ринком, а також вивчення й задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.
Мета дисципліни “Фінансовий маркетинг” – формування системи знань у сфері маркетингового забезпечення розвитку ринку фінансових послуг з метою забезпечення сприятливих умов розвитку фінансових установ та організацій та належного і повного задоволення запитів споживачів у фінансових продуктах та послугах.
Завдання дисципліни “Фінансовий маркетинг” полягають в розкритті та засвоєнні знань стосовно сутності та особливостей застосування фінансового маркетингу; вмінні застосувати на практиці основні функції фінансового маркетингу; розумінні ролі та місця маркетингових заходів у сучасному фінансовому бізнес-середовищі та у ринковій економіці загалом; розкритті теоретичних та практичних основних складових комплексу фінансового маркетингу; формуванні у студентів теоретичної та методологічної бази, необхідної для наступного оволодіння практикою використання інструментів фінансового маркетингу.
Матеріали
Програма навчальної дисципліни “Фінансовий маркетинг”
Робоча програма навчальної дисципліни “Фінансовий маркетинг”