Круглий стіл “ВИДИ ТА СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ”

23.05.2019 | 16:51

22 травня 2019 р. у рамках Днів науки в Львівському національному університеті імені Івана Франка на факультеті управління фінансами та бізнесу проведено засідання круглого столу кафедри економічної кібернетики на тему: «Види та способи організації реклами в Інтернеті» .

З привітальним словом до учасників круглого столу звернулася в. о. завідувача кафедри економічної кібернетики, д. е. н., доцент Шевчук Ірина Богданівна, яка наголосила на необхідності дослідження сучасного стану ринку Інтернет-реклами як важливого елементу стратегії розвитку сучасного бізнесу, переваг та недоліків проведення рекламної кампанії в Інтернеті. К.е.н., доцент Стадник Юліанна Андріївна у своєму виступі зосередилася на сучасних тенденціях застосування інтернет-технологій у маркетингу. Старший викладач Васьків Оксана Миколаївна звернула увагу присутніх на практичних моментах вибору каналів комунікації, які найбільше привертають увагу та викликають довіру у споживачів. К.ф.-м.н., доцент Мищишин Орест Якович розповів від чого залежить ефективність Інтернет-реклами.

Доповідачами-студентами зроблено акцент на основних видах онлайн реклами, на інструментах й сервісах її створення, на способах та вартості розміщення реклами в Інтернеті, а також на результатах моніторингу ринку Інтернет-реклами в Україні.

Програма круглого столу включала наступні теми доповідей студентів:

  1. Шахова А. Види та інструменти Інтернет реклами (УФЕ-11с)
  2. Артамонова О. Моніторинг та оцінка медійної Інтернет-реклами в Україні (УФЕ-11с)
  3. Гой О. Реклама в Інтернеті: 8 основних видів та їхні особливості (УФЕ-21с)
  4. Каличак Ю. Особливості сервісу Google Adwods (УФЕМ-51с)

Предметом обговорення стали наступні питання:

  • формати онлайн реклами;
  • інструменти Інтернет реклами;
  • реклама майбутнього;
  • переваги онлайн реклами від Google;
  • ринок медійної реклами.

Учасники круглого столу обговорили не лише питання форм і видів онлайн реклами, підбору площадок проведення рекламної кампанії (форуми і блоги, дошки оголошень, групи в соціальних мережах, великих порталах тощо), а й наводили багато її успішних прикладів.

Наприкінці роботи круглого столу, учасники дійшли висновку стосовно того, що проведення подібних наукових заходів беззаперечно сприятиме досвіду професійного і наукового спілкування, вмінню висловлювати свою думку, а також забезпечує накопичення студентами практичного та професійного вдосконалення у сфері інформаційних технологій, просування бізнесу в Інтернет-середовищі.