Моделі економічної динаміки
Тип: На вибір студента
Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 18 | Стадник Ю. А. | УФЕ-41с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 36 | УФЕ-41с | Стадник Ю. А., Стадник Ю. А. |
Опис курсу
Вміння досліджувати динаміку фінансово-економічних процесів і показників, визначати основні характеристики цієї динаміки і робити науково обґрунтовані висновки про очікуваний у майбутньому їх розвиток є необхідним у практичній діяльності спеціаліста з економіки та фінансів.
Предметом дисципліни є поведінка складних динамічних економічних систем, характер і стабільність цієї поведінки.
Мета дисципліни – засвоєння студентами сучасних теоретичних знань та формування навиків практичного застосування економіко-математичного моделювання для дослідження динаміки економічних показників та прогнозування майбутніх тенденцій їх розвитку.
Завдання дисципліни: навчити студентів виконувати аналіз та моделювання динаміки макроекономічних і мікроекономічних показників.
Вимоги до знань і умінь
а) знати
- основні характеристики та типи динаміки економічних показників;
- принципи та методи побудови математичних моделей економічної динаміки;
- основні принципи дослідження динаміки фінансово-економічних показників методами математики;
- особливості застосування різних типів економіко-математичних моделей до моделювання динаміки економічних показників та процесів;
б) уміти
- застосовувати економіко-математичні методи для моделювання динаміки фінансово-економічних показників;
- визначати основні характеристики динаміки фінансово-економічних процесів та проводити їх аналіз;
- прогнозувати очікувані у майбутньому значення економічних показників.
Рекомендована література
- Островський П.І., Гострик О.М., Добрунік Т.П., Радова О.В. Моделювання економічних процесів: Навчальний посібник. /П.І. Островський, О.М. Гострик, Т.П. Добрунік, О.В. Радова – Одеса. ОНЕУ,2012. -132 с.
- Коляда Ю.В. Адаптивна парадигма моделювання економічної динаміки: монографія. К.: К–ЕУ, 2011. – 297 с.
- Корхін А.С., Турчанінова І.Ю. Моделювання економічних систем: навч. пос. / А.С. Корхін, І.Ю Турчанінова, – М-во освіти і науки України, Держ. вищ. навч. заклад «Нац. гірн. ун-т». – Д. : ДВНЗ «НГУ», 2016. – 104 с.
- Сінчук О.М. Моделі економічної динаміки для фахівців з інформаційних технологій: Навчальнийпосібник/ О. М. Гладка, І. М. Карпович, А. М. Сінчук. – Рівне: РДГУ, 2019. – 158 с.
- Здрок В.В. Моделювання економічної динаміки: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / Здрок В.В., Паславська І.М. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. – 244 с.
- Моделювання економічної динаміки : [Практикум] / В. В. Здрок, Т. Я. Лагоцький, І. М. Паславська. – Львів : «Магнолія 2006», 2013. – 256 с.
- Бродський Ю.Б., Молодецька К.В. Моделювання економічної динаміки. Житомир. ЖНАЕУ. 2016. 132 с.
- Гур’янова Л.С., Клебанова Т.С., Прокопович С.В. Прикладна економетрика: навч. посіб. у двох частинах. Частина 1: [Електронне видання] Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. 235 с .
- Ляшенко Е.І., Меркулова Т.В., Тимохін В.Н. Економічна динаміка. – Т.2 / Прикладна економіка. – Київ, 2015. – 220с.
РЕСУРСИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
- https://pidruchniki.com/74604/ekonomika/modelyuvannya_ekonomichnoyi_dinamiki
- https://kneu.edu.ua/ua/depts9/k_ekon_matematychn_modeljuvannja/mod_tcon_din/
- http://www.csc.knu.ua/uk/library/books/khusainov-17.pdf
Матеріали
- Анотація навчальної дисципліни
- Робоча програма навчальної дисципліни
- Навчально-методичні матеріали для проведення лекцій
- Конспект лекції № 1
- Конспект лекції № 2
- Конспект лекції № 3
- Конспект лекції № 4
- Конспект лекції № 5
- Конспект лекції № 6
- Конспект лекції № 7
- Плани лабораторних занять і методичні рекомендації щодо їх проведення
- Лабораторна робота 1
- Лабораторна робота 2
- Лабораторна робота 3
- Лабораторна робота 4
- Лабораторна робота 5
- Лабораторна робота 6
- Лабораторна робота 7
- Засоби діагностики знань та умінь студентів
- Завдання для самостійної роботи студента і методичні рекомендації щодо їх виконання