Відкрите лекційне заняття д.е.н. Шевчук І.Б. на тему: «Експертні методи прогнозування»

14.05.2021 | 11:42

13 травня 2021 року завідувачем кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики, д.е.н., доц. Шевчук І.Б. для студентів групи УФЕ-31с, що навчаються на освітній програмі «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка», із застосуванням засобів корпоративної платформи для комунікацій і спільної обробки даних Microsoft Teams було проведено відкрите лекційне заняття на тему: «Експертні методи прогнозування» з дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів».

Метою лекції було ознайомлення із особливостями експертного прогнозування та розуміння необхідності побудови комбінованих прогнозів при дослідженні закономірностей і тенденцій розвитку соціально-економічних явищ та процесів.

На лекційному занятті були висвітлені наступні питання:

  • Сутність і різновиди експертних методів.
  • Метод експертного оцінювання Дельфі.
  • Відбір експертів.
  • Організація і проведення експертного опитування.
  • Визначення кількісних параметрів і показників експертного опитування. Оцінювання ступеня узгодженості думок.
  • Аналіз результатів опитування експертів.
  • Сумісне використання результатів прогнозування за експертними та математичними методами.

На занятті були присутні: декан факультету управління фінансами та бізнесу, к.е.н, доц. Стасишин А.В.; викладачі кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики: доц. Депутат Б.Я., доц. Старух А.І., доц. Мищишин О.Я., доц. Задорожна А.В., ст. викладач Васьків О.М.

По закінченню відбулося обговорення проведеного заняття. Науково-педагогічні працівники зазначали змістовність лекції (тема розкрита повністю), інформативність (у лекції міститься цікавий матеріал), зв’язок з практикою (показано практичне значення представленого матеріалу), логічність, вільне володіння матеріалом, емоційність (відчуття зацікавленості лектора та його особиста думка), прогресивний інноваційний формат проведення (застосування сервісів для дистанційної роботи Mentimeter та Kahoot), контакт з аудиторією, культура мови, доступність та темп викладення.

Загалом лекція прочитана на високому науково-методичному рівні та відповідає сучасним вимогам вищої школи.

и