Відкрите лекційне заняття д.е.н. Ганни Комарницької на тему: «Маркетингові канали залучення клієнтів»

05.12.2022 | 13:07

 1 грудня 2022 року завідувачем кафедри публічного адміністрування та управління бізнесом, д.е.н., доц. Комарницькою Г.О. для здобувачів вищої освіти, що навчаються на освітній програмі «Публічне адміністрування та управління бізнесом» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», із застосуванням засобів корпоративної платформи для комунікацій і спільної обробки даних Microsoft Teams було проведено відкрите лекційне заняття на тему: «Маркетингові канали  залучення клієнтів» з дисципліни «Маркетинг».

Метою лекції було формування у студентів компетентностей щодо функціонування маркетингових каналів як засобів комунікації з клієнтами для збільшення продажу товарів та послуг.

На лекційному занятті були висвітлені наступні питання:

  • Загальна характеристика маркетингових каналів.
  • Типи комерційних відносин.
  • B2B, B2C, B2G, C2C: сегментація та специфіка.
  • Визначення портрету цільової аудиторії.
  • Маркетингові канали для залучення клієнтів.

На занятті були присутні: декан факультету управління фінансами та бізнесу, к.е.н, доц. Стасишин А.В., д.е.н., проф., завідувачка кафедри цифрової економіки Шевчук І.Б., професорсько-викладацький склад кафедри публічного адміністрування та управління бізнесом: проф. Карпінський Б.А., проф. Васьківська К.В., доц. Бобко Л.О., доц. Герасименко О.В., доц. Маліновська О.Я., доц. Решота О.А., здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОПП «Публічне адміністрування та управління бізнесом» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».  Здобувачі вищої освіти активно приймали участь в обговоренні, відчутно налагоджений  зворотній зв’язок з викладачем.

По закінченню відбулося обговорення проведеного заняття. Науково-педагогічні працівники зазначали змістовність лекції (тема розкрита повністю), інформативність (у лекції міститься цікавий матеріал), зв’язок з практикою (показано практичне значення представленого матеріалу), вільне володіння матеріалом, емоційність (відчуття зацікавленості лектора та його особиста думка), контакт з аудиторією, сучасний рівень володіння матеріалом, актуальність та сучасність змісту лекції, систематичність та логічну послідовність подачі матеріалу доступність та темп викладення.

Загалом лекція прочитана на високому науково-методичному рівні та відповідає сучасним вимогам вищої школи.

Дякуємо Збройним Силам України та енергетикам за можливість проводити такі заходи!