Відкрита лекція доц. Табачука А.Я. на тему “Бренд країни”

28.04.2021 | 01:27

26 квітня 2021р. доцент кафедри економіки та публічного управління Табачук А.Я. провів відкриту лекцію з навчальної дисципліни «Управління брендом роботодавця» для студентів 2-го курсу спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». Тема лекції «Бренд країни».

Лекція проводилась дистанційно у формі мультимедійної презентації за допомогою корпоративної платформи Teams.

В ході лекції виявлено передумови формування та характерні риси державного бренду України; розглянуто інформаційні канали просування міжнародного бренду України та з’ясовано ключові повідомлення брендової стратегії України.

Табачуком А.Я. під час проведення лекції використовувались такі методи: лекція, пояснення, ілюстрація, проблемно-пошукові методи, метод створення інтересу при викладанні лекційного матеріалу, моделювання.

Для кращого сприйняття лекційного матеріалу студентами лектор застосовував такі прийоми: створення ситуації новизни, актуальності, прийом прискорення запам’ятовування (асоціативні, мнемонічні), аргументації, систематизації, навчальні дискусії, порівняння, виділення головного та резюмування.

     

Теоретичний матеріал лекції доповнювався аналізом статистичних даних щодо місця бренду України в таких міжнародних рейтингах брендів держав як Nation Brands Index та Country Brands Index.

На лекції були присутні: в.о. завідувача кафедри економіки та публічного управління доц. Капленко Г.В., викладачі кафедри доц. Стасишин А.В., доц. Пікулик О.І., доц. Пак Н.Т., доц. Гупало О.Г., доц. Зеленко В.А. та ін.

       

Після закінчення заняття відбулося обговорення результатів проведеної лекції, під час якого  присутні дійшли до спільного висновку, що мета лекції досягнута, відзначено високий професіоналізм та педагогічну майстерність лектора, матеріал подавався логічно, послідовно та доступно, відмічено актуальність та прогресивний інноваційний формат лекції, відбувався постійний зворотній зв’язок з аудиторією, студенти активно відповідали на поставлені запитання та брали участь у формуванні висновків. Було зроблено висновок, що лекція проведена на належному науково-методичному рівні та відповідає сучасним вимогам вищої школи.