Вдосконалення педагогічної майстерності викладачами кафедри фінансового менеджменту

19.03.2021 | 16:52

17 – 18 березня 2021 року викладачі кафедри фінансового менеджменту факультету управління фінансами та бізнесу д.е.н., проф. Ситник Н.С., д.е.н., проф. Ватаманюк-Зелінська У.З., д.е.н., доц. Шушкова Ю.В., к.е.н., доц. Дубик В.Я., к.е.н., доц. Західна О.Р., к.е.н., доц. Петик Л.О., к.е.н., доц. Попович Д.В., к.е.н., доц. Ясіновська І.Ф. та к.е.н. Круглякова В.В. взяли участь у онлайн – форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті».

Форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» є другим форумом у рамках Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України, впровадженої Британською Радою в Україні у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) та за підтримки Міністерства освіти і науки України і Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з 2019 року.

Викладачі кафедри мали нагоду почути думки ректорів, проректорів, керівників підрозділів, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти та експертів, які активно залучені у процес вдосконалення викладання та професійного розвитку викладачів університетів, щодо таких ключових питань Форуму:

  • Професійний розвиток викладачів закладів вищої освіти.
  • Трансформація викладання в умовах сьогодення: виклики та можливості.
  • Студентоорієнтоване викладання і його особливості.
  • Ефективна взаємодія між студентами та викладачами.
  • Досвід Великої Британії та України щодо вдосконалення викладання у вищій освіті.

Зокрема, під час першого дня Форуму викладачі кафедри почули багато цікавих думок щодо вдосконалення викладання і навчання від представників британської агенції Advance HE, Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та університетів України.

Другий день Форуму був присвячений питанням досконалості викладання, ролі студентів у цьому процесі, а також інформації про доступні онлайн ресурси та цифрові інструменти, які університети ефективно застосовують у своїй роботі.

З великою цікавістю викладачі кафедри ознайомилися з воркшопами від британських та українських експертів вищої освіти:

  • Онлайн Одіссея: від начитки матеріалу до розробки інтерактивного викладання.
  • Гейміфікація в освітньому процесі під час пандемії.
  • Блоґґінґ як мотиваційний тріґґер залучення студентів у процес навчання.
  • У ролі викладача: створення тестових завдань студентами як інструмент активного навчання.

Участь викладачів кафедри у таких заходах сприяє обміну кращими практиками та фаховому обговоренню питань вдосконалення викладання і навчання у вищій освіті в Україні.