Участь викладачів та студентів освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесу» у конференції «Synergy 2021. IT Business & IT Education»

18.12.2021 | 18:58

16-17 грудня 2021 р. викладачі кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики факультету управління фінансами та бізнесу Львівського національного університету імені Івана Франка Ірина Шевчук, Богдан Депутат, Оксана Васьків та Анна Старух разом із здобувачами вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» та «магістр» освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі» (групи УФЕ-11с, УФЕ-21с, УФЕ-41с та УФЕМ-11с) взяли участь у конференції «Synergy 2021. IT Business & IT Education», заході організованому Асоціацією «IT Ukraine» та який задля розвитку IT-освіти об’єднав досвід провідних спікерів та спікерок зі сторони IT-бізнесу, освіти, науки та влади.

У перший день учасники Конференції мали змогу почути думки та практичні кейси спікерів стосовно:

  • напрацьованої дорожньої карти реформування ІТ-освіти;
  • реформи ІТ-освіти;
  • задоволення високого попиту на таланти, що є новими викликами для ринку освіти;
  • необхідності переходу від дисципліни до трансдисциплінарності, що є основою для ІТ-освіти;
  • життєвої навички, яка в майбутньому стане необхідною для досягнення успіху та створення «розумної вдачі»;
  • неформальної освіти;
  • переходу спеціалістів в ІТ з інших галузей;
  • можливості налагодження співпраці у форматі наука, НДДКР та бізнес в Україні;
  • ІТ для не ІТ-сектору;
  • як змінюється кадровий потенціал у не ІТ-секторі;
  • освіта через ЗМІ;
  • використання цифрових каналів зв’язку для навчання.

Другий день був насичений тематичними воркшопами:

  • «AWS Academy – найкращий спосіб навчати студентів хмарним технологіям»;
  • «Освіта та SoftServe: шлях до кооперації»;
  • Чому великі дані – це важливо та як це працює?
  • «Digital-середовище розвитку викладачів. Кейс KNU professionals»;
  • Тренди ІТ-освіти: кейси GoIT.

Розглянуті на заході тренди в ІТ-освіті (навчання впродовж життя, проектне навчання, перевернуті класи, компетентнісний підхід, гейміфікація навчання, нано-навчання, фасилітація навчання, адаптоване навчання на базі AI, нейро-напрямки навчання тощо) можуть бути легко адаптовані у навчальному процесі освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі». Стосовно цього питання у перспективі буде організовано зустріч для обміну думок між професорсько-викладацьким  складом кафедри та здобувачами вищої освіти щодо впровадження таких інноваційних рішень організації освітньої процесу.