Участь у Форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті»
17-18 березня 2021 р. викладачі кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики Шевчук І.Б. та Старух А.І. в онлайн режимі прийняли участь у Форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті», що є другим форумом у рамках Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України.
Мета Форуму – сприяти обміну кращими практиками та фаховому обговоренню питань вдосконалення викладання і навчання у вищій освіті в Україні.
Захід став майданчиком для обговорення питань, що стосуються:
🔸 професійного розвитку викладачів закладів вищої освіти;
🔸 трансформації викладання в умовах сьогодення: виклики та можливості;
🔸 студентоорієнтованого викладання і його особливості;
🔸 досвіду Великої Британії та України щодо вдосконалення викладання у вищій освіті.
Впродовж двох днів була можливість долучитися до онлайн-дискусії з ректорами, проректорами, керівниками підрозділів, науково-педагогічними працівниками закладів вищої освіти та експертами, які активно залучені у процес вдосконалення викладання та професійного розвитку викладачів університетів.
Тематика панельних дискусій: «Професійний розвиток викладача університету – ключові гравці», Панельна дискусія «Трансформація викладання: виклики та можливості», Панельна дискусія «Викладач та студент – як побудувати ефективну взаємодію?»
Цікавими для учасників Форуму були презентації інституційних кейсів:
- Кейс 1. “Будувати літак в польоті”: виклики пандемії та відповіді університету.
- Кейс 2. Курси підвищення викладацької майстерності: успіхи та невдачі
- Кейс 3. Організація викладання у дистанційних курсах: переваги та виклики
Також у рамках Форуму проведено низку практичних заходів, зокрема:
- Воркшоп 1. Онлайн Одіссея: від начитки матеріалу до розробки інтерактивного викладання
- Воркшоп 2. Гейміфікація в освітньому процесі під час пандемії
- Воркшоп 3. Блоґґінґ як мотиваційний тріґґер залучення студентів у процес навчання
- Воркшоп 4. У ролі викладача: створення тестових завдань студентами як інструмент активного навчання
Під час воркшопів учасники:
- дізналися більше про ефективність ігор та відмінності гейміфікації (gamification) від ігрового навчання (game-based learning);
- ознайомилися із інструментами, які використовуються для гейміфікації освітнього процесу під час викладання в дистанційному форматі;
- практично застосували мобільний застосунок InShot для створення короткого відео для власного блоґу з навчальною метою;
- ознайомилися із деякими платформами для складання тестування: Kahoot, Quizizz, Mentimeter;
- обговорили основні переваги студентоцентрованого підходу до навчання, партнерські стосунки між викладачем та студентом, реалізацію принципу активного навчання.
Робота Форуму «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» була цікавою та пізнавальною для всіх учасників освітнього процесу в Україні!!!