Участь у Форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті»

18.03.2021 | 12:47

17-18 березня 2021 р. викладачі кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики Шевчук І.Б. та Старух А.І. в онлайн режимі прийняли участь у Форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті», що є другим форумом у рамках Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України.

Мета Форуму – сприяти обміну кращими практиками та фаховому обговоренню питань вдосконалення викладання і навчання у вищій освіті в Україні.

Захід став майданчиком для обговорення питань, що стосуються:

🔸 професійного розвитку викладачів закладів вищої освіти;

🔸 трансформації викладання в умовах сьогодення: виклики та можливості;

🔸 студентоорієнтованого викладання і його особливості;

🔸 досвіду Великої Британії та України щодо вдосконалення викладання у вищій освіті.

Впродовж двох днів була можливість долучитися до онлайн-дискусії з ректорами, проректорами, керівниками підрозділів, науково-педагогічними  працівниками закладів вищої освіти та експертами, які активно залучені у процес вдосконалення викладання та професійного розвитку викладачів університетів.

Тематика панельних дискусій: «Професійний розвиток викладача університету – ключові гравці», Панельна дискусія «Трансформація викладання: виклики та можливості», Панельна дискусія «Викладач та студент – як побудувати ефективну взаємодію?»

Цікавими для учасників Форуму були презентації інституційних кейсів:

  • Кейс 1. “Будувати літак в польоті”: виклики пандемії та відповіді університету.
  • Кейс 2. Курси підвищення викладацької майстерності: успіхи та невдачі
  • Кейс 3. Організація викладання у дистанційних курсах: переваги та виклики

Також у рамках Форуму проведено низку практичних заходів, зокрема:

  • Воркшоп 1. Онлайн Одіссея: від начитки матеріалу до розробки інтерактивного викладання
  • Воркшоп 2. Гейміфікація в освітньому процесі під час пандемії
  • Воркшоп 3. Блоґґінґ як мотиваційний тріґґер залучення студентів у процес навчання
  • Воркшоп 4. У ролі викладача: створення тестових завдань студентами як інструмент активного навчання

Під час воркшопів учасники:

  • дізналися більше про ефективність ігор та відмінності гейміфікації (gamification) від ігрового навчання (game-based learning);
  • ознайомилися із інструментами, які використовуються для гейміфікації освітнього процесу під час викладання в дистанційному форматі;
  • практично застосували мобільний застосунок InShot для створення короткого відео для власного блоґу з навчальною метою;
  • ознайомилися із деякими платформами для складання тестування: Kahoot, Quizizz, Mentimeter;
  • обговорили основні переваги студентоцентрованого підходу до навчання, партнерські стосунки між викладачем та студентом, реалізацію принципу активного навчання.

Робота Форуму «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» була цікавою та пізнавальною для всіх учасників освітнього процесу в Україні!!!