Семінар «ОСВІТНІ ПРОГРАМИ: ЯК ПОЄДНАТИ ОСОБЛИВІСТЬ ПРОГРАМИ ІЗ НОРМАТИВНИМИ ВИМОГАМИ»

27.09.2021 | 21:51

24 вересня 2021 завідувачка кафедри фінансового менеджменту ЛНУ імені Івана Франка проф. Ситник Н. С.  прийняла участь у методичному семінарі «ОСВІТНІ ПРОГРАМИ: ЯК ПОЄДНАТИ ОСОБЛИВІСТЬ ПРОГРАМИ ІЗ НОРМАТИВНИМИ ВИМОГАМИ» на базі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.

Метою проведення даного заходу із представниками наукової спільноти було обговорення питань забезпечення якості освітніх програм, обмін досвідом і кращими практиками формування та їх реалізації, напрямів співпраці щодо започаткування спільних освітніх програм.

У роботі семінару взяли участь  провідні науковці вітчизняних закладів вищої освіти, а саме: директорка інституту економіки та менеджменту проф. Запухляк І. Б., та гаранти  освітніх програм ІФНТУНГ, зав. кафедри фінансів НУ «Львівська політехніка» проф. Алєксєєв І. В., зав. кафедри економіки та менеджменту Української інженерно-педагогічної академії проф. Прохорова В. В., зав. кафедри економіки повітряного транспорту Національного авіаційного університету проф. Арєф’єва О. В.,   зав. кафедри економіки та управління виробничим і комерційним бізнесом Українського державного університету залізничного транспорту проф. Дикань В. Л,  члени робочих груп освітніх програм та  науковці з багаторічним стажем та досвідом роботи.

Від стейкхолдерів  участь у обговоренні прийняв начальник департаменту бюджетних розрахунків та податкового планування Групи компаній «Нафтогаз України» д.е.н. Колбушкін Ю. П., який представив своє бачення та вніс пропозиції щодо розробки освітніх програм та навчальних планів за галуззю знань 07 Управління та адміністрування.

Зокрема, учасники семінару ознайомились із кращими методиками викладання у вітчизняних ЗВО,   внесли пропозиції щодо формування змістової компоненти освітніх програм, обговорили подальшу можливість обміну досвідом (залучення зовнішніх стейкхолдерів до практичних занять, оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти під час проведення державної підсумкової атестації, реалізації дуальної освіти, забезпечення академічної доброчесності, залучення науковців закладів вищої освіти до проведення оглядових лекцій та можливості розширення співпраці у реалізації спільних наукових досліджень).