Розвиток професійної майстерності викладачів кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики від представників ІТ-бізнесу з можливістю інтегрувати курс «Маркетинг IT-продуктів» в навчальний процес Університету

21.08.2023 | 21:23

Упродовж 24 липня – 04 серпня 2023 р. завідувач кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики факультету управління фінансами та бізнесу Львівського національного університету ім. Івана Франка Ірина ШЕВЧУК пройшла стажування, взявши участь у Всеукраїнському освітньому курсі-стажування «Маркетинг IT-продуктів», розробленого за ініціативи ІТ-компанії Genesis, разом із ГО «Освітня фундація продуктового IT» (Product IT Foundation for Education) та студією онлайн-освіти EdEra, за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти й науки України. А також акредитована його інтегрувати у своєму закладі вищої освіти (Сертифікат №147/082-2023).

Курс спрямований на отримання базових знань у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів. Його буде інтегровано у навчальну дисципліну «Проектний менеджмент», яка викладається для студентів I курсу освітнього ступеня «магістр» ОПП «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка».

Під час навчання студенти здобудуть необхідні знання, навички та компетенції, зокрема як:

  • Знаходити відмінності між продуктовими, сервісними та аутстаф IT-компаніями.
  • Використовувати поведінкові прийоми для того, щоб схиляти користувача до необхідної цільової дії.
  • Зазначати обов’язкові елементи маркетингової стратегії, різновиди маркетингових фреймворків.
  • Розрізняти, які маркетингові спеціалісти працюють над просуванням IT-продуктів.
  • Проводити поверховий аналіз ринку — визначати його розмір, динаміку та драйверів, шукати й аналізувати конкурентів, проводити SWOT-аналіз, визначати моделі монетизації IT-продуктів, створювати Business Canvas власного IT-продукту.
  • Розуміти, з чого складається стратегія виходу IT-продукту на нові ринки (GTM-стратегії) і чим вона відрізняється від загальної маркетингової стратегії.
  • Користуватися політиками платформ під час роботи з рекламними креативами, розуміти, які чинники можуть призвести до того, що рекламне оголошення буде заблокованим на онлайн-платформах.
  • Працювати з SEO для просування сайтів у пошуковій видачі.
  • Створювати метадані для магазинів застосунків App Store та Google Play, зазначати, які ключові елементи впливають на оптимізацію застосунків.
  • Шукати платформи для співпраці з партнерами у межах Affiliate Marketing, розрізняти типи рекламних оголошень для десктопних та мобільних версій продуктів відповідно до різних запитів рекламних платформ. Створювати ефективні рекламні оголошення за текстом та візуальною складовою.
  • Працювати над побудовою бренду в соціальних мережах.
  • Використовувати інструменти PR для побудови іміджу та репутації бренду, відповідно до бізнес-цілей компанії.
  • Знаходити інфлюенсерів відповідно до запиту бренду та бізнес-цілей.
  • Будувати email-стратегію продукту, складати правильну структуру листа, знаходити причини, за якими листи можуть потрапити в спам, вказувати особливості push-сповіщень IT-продуктів. Вимірювати ефективність цих маркетингових каналів.
  • Створювати контент-стратегію та контент-план для IT-продукту.
  • Розрізняти, які метрики можна вимірювати та аналізувати в маркетингу IT-продуктів.
  • Будувати маркетингові воронки для декомпозиції шляху користувача (AIDA, AARRR). Розраховувати конверсії воронок завдяки методикам Anchor та Chain funnel.
  • Створювати власну продуктову та маркетингову команду. Ставити цілі для команди за методиками OKR, KPI у системі SMART.
  • Заповнювати професійну сторінку в соціальній мережі LinkedIn, розбудовувати нетворкінг, створювати правильне за структурою та змістом CV, мотиваційний лист. Розуміти, які процеси найму існують в IT-компаніях.
  • Створювати власний план розвитку (PDP).

Також для кращих студентів курсу передбачається кар’єрне менторство з представниками IT-компанії Genesis.

Дякуємо ІТ-компанії Genesis та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» за надану можливість для обміну досвідом між викладачами та ІТ-бізнесом, а також для зростання особистісного потенціалу студентів ОПП «Інформаційні технології в бізнесі»!