Панельна дискусія “Європейські структурні фонди та їх співпраця з Україною”
13 жовтня 2021 року на кафедрі фінансового менеджменту відбулась панельна дискусія “Європейські структурні фонди та їх співпраця з Україною”, що реалізується в рамках Модуля Жана Моне “Ревіталізація міст – досвід ЄС для України” програми Еразмус+ за підтримки ЄС (Urban Revitalization – the EU experience for Ukraine 620957-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).
У вступній частині учасники ознайомились з інформацією про проєкт Модуль Жана Моне “Ревіталізація міст – досвід ЄС для України” від його координаторки к.е.н., доц. Ольги Сич.
Доповідачі окреслили актуальні напрямки співпраці України з Європейським Союзом та можливості використання європейських фінансових інструментів підтримки сталого розвитку держави. Були представлені презентації: “Співпраця України та Європейського банку реконструкції та розвитку: стан і перспективи” (Катерина Закорко, студентка групи УФФ-43с), “Європейські інструменти фінансування міського розвитку” (Аліна Млінцова, студентка групи УФФМ-11с), “Співпраця ЄС та України в рамках програми EU4BUSINESS” (Діана Корень, студентка групи УФФМ-12с), “Програма HORIZON EUROPE та її наслідки для України” (Ілона Юрченко, студентка групи УФФ-41с) “Програми транскордонного співробітництва ЄС та України” (Марта Пилат, студентка групи УФФ-22с), “Трансформація промислових об’єктів в активний публічний простір” (Марта Корж, студентка групи УФФ-43с).
В дискусії взяли участь 90 студентів різних курсів освітньої програми “Фінанси, митна та податкова справа”, викладачі кафедри фінансового менеджменту, гості заходу. З підсумковим словом виступила завідувач кафедри фінансового менеджменту д.е.н. проф. Наталія Ситник, наголосивши на важливості реалізації проєктів міжнародної співпраці та поширенні знань про можливості залучення європейських фінансових інструментів для модернізації вітчизняної економіки.
Учасники заходу отримають сертифікати про участь європейського зразка, а матеріали дискусії будуть розміщені у відкритому доступі на сторінці проєкту.