Практичний Zoom-семінар зі на тему «Взаємодія SMM та маркетингу. Що таке стратегія?» у рамках навчальної дисципліни «Бізнес у соціальних мережах»

29.05.2021 | 12:01

20 травня 2021 р. за участі слухачів загальноуніверситетської вибіркової дисципліни «Бізнес у соціальних мережах» (авторський курс д.е.н. Ірини Шевчук) відбувся науково-практичний семінар у Zoom на тему «Взаємодія SMM та маркетингу. Що таке стратегія?».

Власним практичним досвідом у цій сфері поділилася власник SMM-агентства, маркетолог та PR шоуруму ONE:ONE Мороз Христина. Активну участь в обговоренні питань формування ефективної маркетингової стратегії прийняв Арсеній Дісковський, який займається SMM та соціальними мережами Львівського органного залу, є комунікаційним менеджером та технічним модератором проекту Ukrainian Live. Крім того, суттєвим був прояв активності учасників заходу у дискусії через запитання в Zoom-чаті, на які всі отримали вичерпні відповіді.

Такий формат заняття сприяє формуванню розуміння студентами, що навчаються за різними освітніми програмами, зокрема й за ОП «Інформаційні технології в бізнесі», можливості застосування конкретних знань на практиці у майбутньому.