Моделювання та автоматизації бізнес-процесів: розвиток здобувачами вищої освіти ОП «Інформаційні технології в бізнесі» hard skills і soft skills у процесі написання та захисту курсових робіт
28 травня 2024 р. відбувся захист курсових робіт з моделювання та автоматизації бізнес-процесів у студентів групи УФЕ-21с ОП «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка».
Метою написання даної курсової роботи було закріплення у студентів знань та практичних навичок, отриманих при вивченні навчальних дисциплін «Вступ до фаху», «Інформаційні та комунікаційні технології», «Об’єктно-орієнтовне програмування», «Автоматизація бізнес-процесів», «Мікроекономіка в ІТ-галузі», «Економіко-математичне моделювання»; застосування знань в області економіко-математичного моделювання для дослідження перебігу економічних процесів в бізнес-структурі, формування управлінських рішень щодо її розвитку та оптимізації її бізнес-процесів; формування у студентів системи знань з методології та інструментарію побудови java-аплікацій; надання практичних навичок автоматизації бізнес-процесів.
У процесі написання курсової роботи студенти вдосконалювали та розвивали такі навички та вміння:
- будувати математичні моделі, які призначені для розв’язування конкретних економічних задач (задача про максимальну рентабельність підприємства, задача раціонального розкрою матеріалу з мінімумом відходів, задача оптимального розрізання прутів з мінімумом відходів та виконанням плану заготовок, задача на мінімізацію витрат транспортних перевезень при виконанні плану постачальників та споживачів, задачі теорії ігор тощо);
- створювати надійні та ефективні програми мовою java для автоматизації досліджуваних бізнес-процесів;
- узагальнювати результати проведеної роботи, порівнювати їх з реальними явищами і процесами, формувати рекомендації та пропозиції щодо подальшого вдосконалення й автоматизації досліджуваних бізнес-процесів.
Комісія у складі професора Ірини Шевчук, доцента Ігоря Романича та старшого викладача Оксани Васьків оцінила рівень сформованості загальних (ключових) та професійних компетенцій, набутих студентами у процесі опанування навчального матеріалу та його практичного застосування у конкретних предметних областях.