Технології продажу банківських продуктів

Тип: На вибір студента

Кафедра: фінансових технологій та консалтингу

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
76Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
732доцент Рудевська В. І.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
732доцент Рудевська В. І.

Опис курсу

Метою вивчення дисципліни є формування системи знань з теорії продажів
фінансових продуктів, прямих та непрямих каналів збуту; формування
практичних навичок з питань взаємодії з клієнтською базою фін. установи,
розвитку комунікативної складової роботи з залучення нових клієнтів,
встановлення контакту та підтримки ефективних стосунків з наявними
клієнтами; вивчення характеристики особливостей етапів процесу продажу
фінансових продуктів та методів прямого залучення клієнтів; технології
роботи з запереченнями та укладання угоди

Завдання вивчення дисципліни «Технології продажу банківських
продуктів» полягають у:
– вивченні сутності, змісту, класифікації та особливостей продажу
банківського продукту та послуги; етапи продажу; основні напрямки
пошуку та залучення клієнтів;
– засвоєнні суті та принципів клієнтоорієнтованої роботи банківської
установи, етапів процесу лідогенерації, основи біхейвериської теорії та
нейролінгвістичного програмування, цифрових каналів продажу
банківських продуктів;
– засвоєнні методів встановлення емоційного контакту з клієнтом, ведення
переговорів, роботи з запереченнями та закриття угоди;
–формуванні у студентів теоретичної і методологічної бази, необхідної для
наступного оволодіння практикою використання оцінки ефективності
організації процесу продажу в банку та способів оцінки ефективності
роботи менеджера з продажів;

Рекомендована література

1. Технології продажу банківських продуктів у банку [Електронний ресурс] :
підручник / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім.
Вадима Гетьмана» ; [С. М. Аржевітін, Т. П. Остапишин, І. Б. Охрименко та
ін.] ; за заг. ред. С. М. Аржевітіна та Т. П. Остапишин. – Електрон. текстові
дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – 499.
2. Управління продажем банківських послуг Навчальний посібник: /Т. А.
Васильєвої, Я. М. Кривич// Суми – Сумський державний університет –
2016.
3. Башлай С.В. CRM-технології в управлінні клієнтською базою банку //
Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник
тез доповідей ХІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції: у 2 т. –
Суми: ДВНЗ “УАБС НБУ”. – 2009. – Т. 2
4. Чуб О.О. Розвиток інтернет-банкінгу в глобальному середовищі // Вісник
Української академії банківської справи. – 2009. – № 1. – С. 62–67.
5. Кифяк Р. Альтернативні канали продажу банківських продуктів як
пріоритетний напрям розвитку банківського бізнесу
http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/soc_gum/Vnbu/2011_10/2011_10_37.pdf
6. Гірчнко Т, Коссман Р. Implementation and development of digital marketing in
modern banking business – 2017 International Collection of scientific
proceedings – European Cooperation – Том12 – Випуск 19 – с. 68-8. – 2019
7. Стивен Шиффман 25 стратегій продажів, або з цього дня ваші продажі
злетять до неба – Вид-во Хіппо – 2010.
8. Шей Тони Доставляя счастье – Манн, Іванов и Фербер –– 2017.
9. Коллінз Джім, Поррас Джеррі Побудовані назавжди: успіх компаній що ко
володіють баченням – Манн, Іванов и Фербер –– 2017.
Література для вивчення
дисципліни
10. Манхарт Ульріхе Формула успішних переговорів / переклад з нім.
Компаньойн груп –2013.
11. Ентони Парінелло Продаж особам які приймають рішення / переклад з англ.
А. Яковенко. / Hippo publishing ltd -2009.
12. Бьюзен Тониі Ізраэль Річард Геній продажів – Попурі – 2012.- С. 256.
13. Голова А. Керування продажами – Дашков и Ко – 2014. – С. 280.
14. Денні Ричард Завоювання нових клієнтів // переклад з англ. Шаля О.
Компаньойн груп –2015.
15. Ткаченко Д. Робота з запереченнями. – Альпіна Паблішер – 2015.

16. Рудевська В.І. Лідогенерація та декомпозиція продуктової лінійки в
технологіях продажу банківських продуктів / Science of Europe №89 с.3-6 –
2022.
17. Рудевська В.І., Майстренко О. Причини низької клієнто-орієнтованості
бізнесу в Україні / Збірник тез доповідей Міжнародна науково-практична
конференція «Трансформація фінансово-кредитних відносин в умовах
цифрової економіки» – Одеса- 2019.
18. Роберт Чалдіні Психологія впливу: переконуй, впливай, захищайся – Пітер5-е видання – 2017.