Вебінар «Акредитація: як підготуватися та уникнути помилок?»

04.12.2020 | 14:41
30 листопада 2020 року Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) було організовано та проведено вебінар на платформі Zoom для гарантів освітніх програм, груп забезпечення якості освітніх програм та фахівців структурних підрозділів із забезпечення якості освіти у ЗВО. Тема вебінару «Акредитація: як підготуватися та уникнути помилок?»
Модератором вебінару був Андрій Бутенко. Участь у вебінарі прийняли близько 443 особи. Варто зазначити, що серед учасників онлайн- події були і науково-педагогічні працівники кафедри обліку, аналізу і контролю – д.е.н., доцент Петришин Л.П. та к.е.н., доцент Приймак С.В.
Розпочав вебінар словами привітання голова НАЗЯВО – Сергій Квіт.
В рамках вебінару були заслухані ряд доповідей. Зокрема, доповідь Наталії Стукало, яка виокремила основні кроки підготовки до акредитації освітніх програм в умовах глобальної пандемії і методику їх проведення. Спікер підкреслила важливість дотримання освітніх стандартів і звернула увагу учасників на загальні вимоги до гаранта освітньої програми, зауважила нові підходи до забезпечення внутрішньої системи якості освіти в ЗВО, розроблення та вдосконалення освітніх програм, а також звернула увагу на часті помилки, що трапляються при їх складанні. Темою доповіді Олени Єременко був алгоритм підготовки відомостей про самооцінювання та освітніх програм до акредитації і основний функціонал силабусу. Темою виступу Михайла Винницького були особливості акредитації ОП Третього рівня (PhD). Спікер структуровано розповів учасникам про загальні принципи якісної роботи аспіранта, проаналізував проблемні питання і особливості акредитації освітньо-наукових програм доктора філософії.
Також на семінарі звучали короткі коментарі членів НАЗЯВО – Богдана Моркляника та Ганни Денискіної.
Наприкінці вебінару слухачі мали змогу задати питання он-лайн доповідачам і отримати конкретні відповіді. Учасники прийшли до висновку, що проведення цього семінару є надзвичайно важливим і актуальним, оскільки парадигмальні зміни в процедурі проведення акредитації освітніх та освітньо-наукових програм вимагають від науково- педагогічних працівників нових знань.