Участь викладачів кафедри публічного адміністрування та управління бізнесом в онлайн-форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій школі» (17-18 березня 2021 р.)

19.03.2021 | 09:56

Удосконалення викладацької майстерності в умовах онлайн-навчання є викликом сьогодення для сучасних викладачів, відтак викладачі кафедри публічного адміністрування та управління бізнесом Комарницька Г. О., Герасименко О. В., Решота О. А. взяли участь у дводенному онлайн-форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій школі», організованому Британською Радою в Україні у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія).

Викладачі кафедри мали унікальну нагоду почули багато цікавих думок щодо вдосконалення викладання і навчання від представників британської агенції Advance HE, Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та університетів України, долучитись до панельних дискусій щодо викликів та можливостей трансформації викладання в умовах пандемії, ролі студентства у вдосконалені процесу викладання, щодо можливостей удосконалення комунікативної взаємодії та отримання фідбеку від основних одержувачів освітніх послуг, щодо можливості використання сучасних онлайн-ресурсів та цифрових інструментів в процесі викладацької діяльності.

Учасники онлайн-форуму долучились до пізнавальних воркшопів від британських та українських експертів вищої освіти, що охопили теми розробки інтерактивного викладання, гейміфікації в освітньому процесі під час пандемії, блоґґінґу як мотиваційного тріґґера залучення студентів у процес навчання та  створення тестових завдань студентами як інструменту активного навчання.

У рамках участі в онлайн-форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій школі» викладачі кафедри публічного адміністрування та управління бізнесом отримали нагоду не лише послухати актуальні доповіді спікерів щодо проблем та перспектив вдосконалення викладання на навчання у вищій школі, але й отримати практичні уміння та навички щодо використання інструментів гейміфікації та діджиталізації навчального процесу.