Участь у WorkShop по використанню хмарних сервісів Microsoft 365, Intune та Azure для організації навчального процесу

30.12.2021 | 19:34

🧑‍💻 22 грудня 2021 року викладачі кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики факультету управління фінансами та бізнесу Львівського національного університету імені Івана Франка відвідали віртуальний WorkShop по використанню хмарних сервісів Microsoft 365, Intune та Azure для організації навчального процесу у сучасному світі, який відбувся за підтримки компанії Microsoft.

👆Воркшоп допоміг дізнатися, як використання хмарних рішень Microsoft здатне прискорити вирішення завдань цифровізації освітніх процесів в контексті подолання впливу пандемії COVID-19. Зокрема, говорили про таке:

✔️Виклики щодо організації освітнього процесу в закладах освіти в умовах пандемії

✔️Спеціальні пропозиція від Microsoft для навчальних закладів (доповідач David Chiaberashvili Solution Sales Specialist for Modern Workplace Black Sea and CIS Countries Microsoft Corporation)

✔️Загальний огляд Microsoft 365

Microsoft Teams – інструмент для віддаленого навчання (команд, канали в командах, чати., календар, робота з файлами, режим спільного доступу, графічний планшет, інтерактивна дошка, розміщення та перевірка завдань)

✔️SharePoint – колекція програмних продуктів.

✔️Outlook. Пошта для навчального закладу.

✔️OneDrive. Простір для зберігання файлів.

✔️OneNote. Інтегрована записна книжка.

✔️Forms. Створення тестів та опитувань.

✔️Stream. Закритий відеохостинг.

✔️Bookings. Сервіс для бронювання часу.

✔️Sway. Інструмент для створення веб-сторінок.

✔️Напрямки використання хмарних сервісів Microsoft 365, Intune та Azure в учбових закладах.

🧾 Усі учасники воркшопу отримали сертифікати про його успішне проходження.

📚Загалом отримані знання на воркшопі допоможуть викладачам кафедри обрати сучасні та ефективні технології дистанційного навчання на базі рішень Microsoft, а також вдосконалити свої користувацькі навички користування Microsoft Teams та іншими інструментами і програмними продуктами в навчальному процесі, а також адаптувати їх при викладанні дисциплін на освітній програмі «Інформаційні технології в бізнесі».