Симбіоз теорії та практики на навчальних дисциплінах освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі»

02.12.2020 | 13:30

01 грудня 2020 року студентами вибіркової загальноуніверситетської дисципліни під керівництвом доцента кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики Старух А.І., був проведений практичний семінар на якому було відпрацьовано механізм аналізу сайтів конкурентів за допомогою різного аналітичного web-інструментарію. Метою заходу було – освоїти та зрозуміти поняття інтернет-маркетингу, навчитися студентами визначати конкурентів в інтернеті та підбирати інструменти для ефективного аналізу сайтів і сторінок в соціальних мережах.

Набуті знання та навички були підкріплені участю у практичному вебінарі «Інтернет-маркетинг – чи є життя без цифрової мережі», на якому спікерами О. Оникієнко та К. Дунаєвою розглядались питання застосування отриманої інформації для просування свого бізнесу в інтернет-просторі, зокрема через соціальні мережі.