ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧАМИ КАФЕДРИ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ І КОНТРОЛЮ “ЯК ТВОРИТИ ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ?” (СПІЛЬНИЙ ПРОЄКТ ХЕМНІЦЬКОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТА ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА”)

06.01.2024 | 13:03
У період з 16 по 21 грудня 2023 року доцент Кафедра обліку, аналізу і контролю ФУФБ ЛНУ імені Івана Франка Наталія Лобода успішно пройшла підвищення кваліфікації за програмою “Як творити інклюзивне освітнє середовище?”, що відбулась у рамках спільного проєкту “Навчальний міст Хемніц-Львів 2.0″ Хемніцького технічного університету та Львівського національного університету імені Івана Франка”.
Технічний університет м. Хемніца – давній партнер Львівського університету, угоду про співпрацю з яким було укладено ще у далекому 1992 році.
Програма підвищення кваліфікації мала на меті підвищення рівень кваліфікації науково-педагогічних та адміністративних працівників з питань інклюзії, запровадження та поширення принципів інклюзивної освіти в закладах вищої освіти в Україні, а також зорієнтована на підготовку викладачів та адміністративних працівників до роботи зі студентами з різними освітніми потребами, розширення їхніх знань про методики навчання та оцінювання, що враховують потреби всіх учасників освітнього процесу.
Програма підвищення кваліфікації проходила у змішаному форматі та передбачала виступи наступних спікерів: Ольга Столярик, Литвиненко, Мар’яна Породько та інші. Лекції були присвячені загальним питанням і принципам інклюзії, соціальній інклюзії як засобу підвищення стійкості студентів та науково-педагогічних працівників, системі роботи із здобувачами з особливими освітніми потребами.
У рамках проєкту відбулась зустріч з військовослужбовцем, головою Ради резервістів Сухопутних військ Збройних Сил України Іваном Тимочком, який поділився власним досвідом сприйняття військового і цивільного повсякдення і дав рекомендації щодо культури спілкування з військовими, які повертаються з війни.
Результати підвищення кваліфікації (СЕРТИФІКАТ – 30 академічних годин, 1 кредит ЄКТС) є особливо актуальними для застосування у сучасному навчальному процесі. Зокрема, цінними є розуміння важливості творення інклюзивного освітнього середовища.