Науково-практичний Zoom-семінар кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики «SMM – сучасний напрям для просування брендів, товарів та послуг»

08.05.2020 | 23:16

8 травня 2020 р. за участі слухачів загально-університетської вибіркової дисципліни «Бізнес у соціальних мережах» (авторський курс д.е.н., доц. Шевчук Ірини) відбувся науково-практичний семінар у Zoom на тему «SMM – сучасний напрям для просування брендів, товарів та послуг».

З доповідями «SMM як професія. З чого почати?» та «SMM в умовах карантину» виступили  Віталій Шляхтовський і Вікторія Милянович, які поділилися власним практичним досвідом, наголосили на необхідності завойовування прихильності, зацікавленості та емоційної прикутості цільової аудиторії в соціальних мережах, окреслили низку вимог, що висуваються до SMM-фахівців.

Професорсько-викладацький колектив кафедри ст. викл. Васьків Оксана, к.е.н. Старух Анна, к.е.н, доц. Стадник Юліанна та к.ф.-м.н., доц. Мищишин Орест подискутували з доповідачами щодо особливостей впливу тенденцій в економіці та соціальному житті, обумовлених карантинними заходами стосовно поширення коронавірусної хвороби Covid-19, на розвиток бізнесу у соціальних мережах та затребуваність на ринку праці SMM-фахівців.

Крім того, суттєвим був прояв активності учасників у дискусії через запитання в Zoom-чаті, на які всі отримали вичерпні відповіді.