Відвідування виставки «Kindergarten» студентами групи УФМ-11с ОП «Фінансовий менеджмент»

25.10.2024 | 14:27

24 жовтня 2024 р. студенти першого курсу освітньої програми «Фінансовий менеджмент» разом із порадником проф. Шушковою Ю.В. відвідали у Національному музеї імені Андрея Шептицького виставку Володимира Семківа «Kindergarten».

«Кіндерґартен» або ж «Дитячий садок» – це виставка скульптур з дерева, що є відображенням нашого відчуття реальності через дитинство; наша інфантильність, жорстокість, доброта.

Як зазначає митець, форми і емоції для скульптур йому підказували власні сини. «Діти дуже виразні, як актори, в них кожен жест вивірений. Вони говорять без слів. Я користуюсь цим, спостерігаю, беру цей жест. Формально це дитинство, насправді ж – характер, відношення до світу і світу до нас. Це жест дорослих, просто показаний у формі дитини».

Відкриває експозицію робота «Перед криком». Це величезна фігура жінки, яка народжує. Перше, що стається з нами, – це народження і дитячий крик. Далі – щасливе і безтурботне дитинство. Ти сідаєш на коня і мчиш уперед у пошуках пригод. Згодом обростаєш іграшками, з якими не можеш дати собі раду… Кожна скульптура виражає різні емоції і стани людини – образу, наполегливість, мрійливість, цілеспрямованість, але кожна – така щира і відверта. То ж не дивно, що молодь не втрималась і проявила свою інфантильність, намагаючись повторити емоції та стани «малюка».

В ході перегляду робіт Володимира Семківа, студенти ділилися із порадником своїми мріями та цілями на майбутнє, обговорювали причини виникнення непорозумінь, образ та конфліктів, свою поведінку у таких ситуаціях, способи боротьби із поганим настроєм тощо. Заключна робота «Гойдалка» викликала у присутніх найбурхливішу реакцію, оскільки погляди на проявлену емоцію розділились. Для однієї половини студентів дана скульптура демонструвала «позитивну» емоцію радості (веселості, захоплення), для іншої – «негативну» емоцію незадоволення (вередування, розпачу). Саме так трапляється у дорослому житті – одні й ті ж дії та слова у різних людей можуть викликати абсолютно протилежні емоції. Погодившись із тим, що усі емоції нам потрібні і мають свою функцію, студенти зрозуміли доцільність розвитку емоційної компетентності (здатності розуміти, управляти та висловлювати свої власні емоції, а також ефективно взаємодіяти з емоціями інших людей) як важливого аспекту особистісного розвитку та міжособистісних відносин.