Участь здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Фінанси, митна та податкова справа» у заходах Дня Кар’єри ЄС 2024
Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти кафедри фінансового менеджменту ОПП «Фінанси, митна та податкова справа» протягом 15-17 жовтня 2024р. долучилися до Дня Кар’єри ЄС 2024, який відбувався у Львівському національному університеті імені Івана Франка за сприяння Відділу кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом та Інформаційного Центру ЄС.
День кар’єри ЄС – це подія, що об’єднала прогресивних роботодавців й активну молодь в різних форматах зустрічей й активностей. Проект спрямований на інформування молоді про різноманітні шляхи професійного розвитку та кар’єрні перспективи в європейському контексті. Захід об’єднав представників провідних компаній Львова і регіону та активних студентів і випускників, які зацікавлені у пошуку роботи. Під час події учасники мали можливість долучитися до низки подій, які відбувалися у рамках Дня кар’єри ЄС і сформували актуальні навички й отримали інформацію, необхідну для того, щоб стати успішними на шляху реалізації європейської інтеграції України.
У рамках Дня Кар’єри ЄС 2024 здобувачі вищої освіти долучились до серії змістовних та практичних офлайн тренінгів: 15 жовтня Тренінг №1 «Все, що треба знати перед співбесідою і трохи більше» (тренер – старша фахівчиня з підбору персоналу компанії KPMG Катерина Поліщук), 16 жовтня Тренінг №2 «Психологічна стійкість» (тренер – керівниця Відділу Психологічної служби ЛНУ ім. Івана Франка Світлана Незабитовська), 17 жовтня Тренінг №3 «Успішний працівник у часі нової реальності» (тренер – віце-президент з питань навчання та розвитку персоналу (компанія SoftServe) Галина Даців).
Насичена програма, цікаві зустрічі з представниками провідних компаній та експертами – все це допомогло здобувачам розширити світогляд, зорієнтуватися у виборі майбутньої професії, налагодити корисні контакти та отримати цінні знання про те, як побудувати успішну кар’єру.
Колектив кафедри фінансового менеджменту щиро дякує організаторам за такий масштабний захід!