Участь студентів групи УФП-11с ОПП «Публічне адміністрування та управління бізнесом» у форумі «Сесія 2025: Законотворець» у Львівській міській раді
25-26 квітня 2025 року студенти першого курсу групи УФП-11с освітньо-професійної програми «Публічне адміністрування та управління бізнесом» (порадник групи – доц. Решота О. А.) стали активними учасниками форуму для молоді віком 16-21 років «Сесія 2025: Законотворець». Захід об’єднав молодих лідерів, які прагнуть зрозуміти принципи функціонування державної влади та долучитися до творення сучасного законодавства в Україні.
У перший день форуму, 25 квітня, заходи відбувалися в Українському католицькому університеті, де студенти відвідали лекції провідних політологів, економістів, експертів з державного управління та народних депутатів України. Тематика виступів охоплювала актуальні питання політики, державотворення, економічного розвитку та ефективного врядування, що стало потужним інтелектуальним стимулом для подальшої роботи учасників.
Другого дня, 26 квітня, в приміщенні Львівської міської ради учасники форуму взяли участь у симуляційній парламентській грі, де змогли спробувати себе в ролі законотворців. У ході гри студенти формували політичні фракції, вступали у коаліції та опозицію, створювали й обговорювали законопроєкти, а також проводили голосування в умовах, максимально наближених до парламентської діяльності.
Особливою гордістю стала розробка одного із командних законопроєктів під назвою «Про інноваційний розвиток системи освіти через цифровізацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників», який став ініціативою команди студентів групи УФП-11с. У межах цього законопроєкту учасники представили стратегічну програму «Освіта 2030», яка передбачає комплексний розвиток освітньої системи шляхом впровадження: цифрових інструментів для шкіл і педагогів; індивідуальних освітніх траєкторій для учнів; розвитку критичного мислення та STEAM-освіти; підвищення кваліфікації вчителів, зокрема через міжнародні стажування; мобільного додатку «Мрія», що має на меті підвищити мотивацію здобувачів шляхом гейміфікації та персоналізованого навчального досвіду.
Участь у форумі та робота над законодавчою ініціативою дали студентам змогу практично ознайомитися з процедурою ухвалення законів, розвинути стратегічне мислення, навички командної роботи та глибше зрозуміти роль публічного управління в освітній політиці. Як майбутні фахівці у сфері публічного управління та адміністрування, вони набули цінного досвіду аналітичної роботи та усвідомили важливість взаємодії держави, освітян і громадськості для ефективних змін.
#ЛНУ #ФУФБ #кафедраПАУБ #покоління_освічених_та_вільних #факультет_управління_фінансами_та_бізнесу #університет #PublicAdministration #public_administration_business_management