Розвиток професійної майстерності здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Інформаційні технології в бізнесі» на курсі «Маркетинг IT-продуктів» від ІТ-компанії Genesis та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ»

22.11.2024 | 16:50

У рамках освітньої компоненти «Продакт-менеджмент» (викладач – д.е.н., професор Ірина ШЕВЧУК), здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (група УФЕ-41с) успішно завершили онлайн-курс «Маркетинг IT-продуктів», розроблений за ініціативи ІТ-компанії Genesis, разом із ГО «Освітня фундація продуктового IT» (Product IT Foundation for Education) та студією онлайн-освіти EdEra, за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти й науки України.

У 2023 р. професор Ірина ШЕВЧУК пройшла програму підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти (обсягом 60 годин / 2 кредити ЄКТС) від української кофаундингової ІТ-компанії Genesis та була акредитована інтегрувати курс «Маркетинг IT-продуктів» у своєму закладі вищої освіти (Сертифікат №147/082-2023). Курс спрямований на отримання базових знань у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів.

У 2024-2025 н.р. курс було інтегровано у навчальну дисципліну «Продакт-менеджмент», яка викладається для студентів ІV курсу ОПП «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка». За результати навчання з курсу відбудеться перезараховання студентам такої складової навчальної дисципліни як самостійна робота.

Під час навчання на онлайн-курсі студенти отримали базові знання з продуктового IT, підприємництва і продакт-менеджменту, зокрема здобули наступні професійні компетенції:

  • Використовувати поведінкові прийоми для схиляння користувачів до необхідної цільової дії.
  • Зазначати обов’язкові елементи маркетингової стратегії, різновиди маркетингових фреймворків.
  • Розрізняти, які маркетингові спеціалісти працюють над просуванням IT-продуктів.
  • Проводити поверховий аналіз ринку.
  • Розуміти, з чого складається стратегія виходу IT-продукту на нові ринки (GTM-стратегії).
  • Користуватися політиками платформ під час роботи з рекламними креативами.
  • Працювати з SEO для просування сайтів у пошуковій видачі.
  • Створювати метадані для магазинів застосунків App Store та Google Play.
  • Шукати платформи для співпраці з партнерами у межах Affiliate Marketing. Створювати ефективні рекламні оголошення за текстом та візуальною складовою.
  • Працювати над побудовою бренду в соціальних мережах.
  • Використовувати інструменти PR для побудови іміджу та репутації бренду.
  • Знаходити інфлюенсерів відповідно до запиту бренду та бізнес-цілей.
  • Будувати email-стратегію продукту.
  • Створювати контент-стратегію та контент-план для IT-продукту.
  • Розрізняти, які метрики можна вимірювати та аналізувати в маркетингу IT-продуктів.
  • Будувати маркетингові воронки для декомпозиції шляху користувача (AIDA, AARRR).
  • Створювати власну продуктову та маркетингову команду.
  • Створювати правильне за структурою та змістом CV, мотиваційний лист. Розуміти, які процеси найму існують в IT-компаніях.
  • Створювати власний план розвитку (PDP).

Таким чином, неформальне навчання дозволяє здобувачам вищої освіти набути нових компетентностей та збагатити освітній процес цікавим досвідом неординарних спікерів.

Дякуємо ІТ-компанії Genesis та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» за надану можливість для обміну досвідом між викладачами та ІТ-бізнесом, а також для зростання особистісного потенціалу студентів ОПП «Інформаційні технології в бізнесі»!

 

#університет #university #study #неформальнаосвіта #ukraine

#digitaleconomy #university #ІТ_в_бізнесі #businessanalytics #business_analytics #digital_economy #кафедра #Department #бізнесаналітика #факультетуправлінняфінансамитабізнесу 

#Genesis  #Освітня_фундація_продуктового_ІТ  #продуктова_аналітика #продуктове_ІТ