ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АНАЛІЗУ І ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖ FMCG КОМПАНІЙ
23 лютого 2017 року відбувся науково-практичний семінар кафедри економічної кібернетики факультету управління фінансами та бізнесу на тему «ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АНАЛІЗУ І ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖ FMCG КОМПАНІЙ». З доповіддю виступив доцент кафедри Мищишин Орест Якович.
Доповідач зазначив, що динаміка продаж товарів широкого вжитку (FCMG) транснаціональними компаніями визначається великою кількістю факторів, які зумовлені низкою соціально-економічних процесів в державі. Обсяги продажу товарів широкого вжитку в значній мірі визначаються категорією, групою, типом товару та географією продаж.
Для оцінки змін обсягу річних продажів товарів широкого вжитку...