Науково-методичний семінар кафедри цифрової економіки та бізнес аналітики на тему «Неформальна освіта та набуття Soft skills»
17 грудня 2024 р. проведено науково-методичний семінар кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики факультету управління фінансами та бізнесу Львівського національного університету імені Івана Франка на тему: «Неформальна освіта та набуття Soft skills».
У рамках семінару обговорили:
- як неформальна освіта здобувачів вищої освіти сприяє розвитку Soft skills;
- причини і напрями неформального навчання;
- форми і формати неформального навчання;
- вплив цифрових технологій на навчання Soft skills;
- інтерактивні онлайн-платформи, на яких здобувачів освіти найчастіше проходять курси;
- порядок визнання у ЛНУ ім. Івана Франка результатів навчання, здобутих у неформальній освіті;
- зміст доповнень до силабусів та робочих програм з освітніх компонент щодо визнання результатів навчання, здобутих у неформальній освіті;
- зміст доповнень до силабусів і методичних рекомендацій до виконання, оформлення та захисту курсових робіт щодо визнання результатів навчання, здобутих у неформальній освіті.
Завідувач кафедри, професор Ірина ШЕВЧУК, гарант освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти наголосила на тому, що навчання на освітніх програмах тісно пов’язане з розвитком Soft skills, оскільки сучасна цифрова економіка вимагає не лише технічних знань, але й ефективної комунікації, лідерства, командної роботи та управління часом. Впроваджені кафедрою ОПП передбачають опанування таких навичок, як бізнес-аналітика, управління проєктами та впровадження ІТ-рішень, які потребують високого рівня емоційного інтелекту та вміння взаємодіяти з різними командами.
Неформальна освіта, зокрема тренінги, вебінари або курси, дозволяє студентам доповнити університетські знання практичними інструментами, які вони можуть застосовувати у реальних проєктах. Наприклад, симуляційні ігри або воркшопи з тайм-менеджменту дають можливість відпрацьовувати роботу в стресових ситуаціях або при обмежених ресурсах.
Для студентів таких ОПП важливо розвивати критичне мислення та адаптивність, що сприяє ефективному вирішенню проблем у динамічному цифровому середовищі. Додаткове навчання у неформальних форматах дозволяє їм опановувати нові підходи до прийняття рішень і формування бізнес-стратегій. Такі навички, як управління конфліктами та креативність, є ключовими для успішного впровадження інновацій, особливо в умовах діджиталізації бізнесу.
Доцент Ігор РОМАНИЧ, гарант освітньої програми «Інформаційні технології в бізнесі» спеціальності 051 «Економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зазначив, що неформальна освіта допомагає студентам встановлювати контакти з професіоналами галузі, а це може стати важливим ресурсом для майбутньої кар’єри. Завдяки цьому вони краще адаптуються до вимог сучасного ринку праці, стають конкурентоспроможними фахівцями, здатними працювати як у великих компаніях, так і у стартапах.
Професорсько-викладацький колектив кафедри також погодився з тим, що інтеграція формальної освіти з неформальною створює комплексний підхід до професійного становлення здобувачів вищої освіти.
#ОПП #методичнийсемінар #економіка #неформальнаосвіта
#університет #university #study #одинадцятикласник #абітурієнт #ukraine
#digitaleconomy #ІТ_в_бізнесі #businessanalytics #business_analytics #digital_economy #кафедра #Department #бізнесаналітика #факультетуправлінняфінансамитабізнесу