Іміджеологія в публічному управлінні

Тип: На вибір студента

Кафедра: публічного адміністрування та управління бізнесом

Опис курсу

ОПИС КУРСУ

Мета дисципліни “Іміджелогія в публічному управлінні”– сформувати у студентів розуміння ролі та значення іміджу у публічному управлінні та його впливу на формування авторитету та забезпечення успішного просування в кар’єрі окремого фахівця, а також цілісного уявлення про особливості формування позитивного та ефективного іміджу організації, що базується на знанні психологічних основ іміджування, теоретичних знаннях та практичних навичках самопрезентації у вербальному та невербальному спілкуванні

 

Завдання дисципліни “Іміджелогія в публічному управлінні”висвітлити теоретико-методологічні засади іміджелогії; визначити місце та роль іміджелогії в системі публічного управління; розглянути закономірності формування і трансформації іміджу, способи корекції та управління іміджем; вивчити та оволодіти прийомами і методами психологічного впливу та переконання на людей в процесі формування іміджу; сприяти розумінню студентами місця і значення іміджелогії у сфері публічного управління; озброїти студентів знаннями теоретичних основ, основних механізмів і методів формування позитивного іміджу; навчити студентів основам мистецтва використання закономірностей побудови іміджу в практичній діяльності; допомогти студентам опанувати технології самопрезентації, а також навички і вміння їх ефективного використання в процесі майбутньої професійної діяльності;  сприяти формуванню навичок аналізу складових корпоративного, професійно-управлінського та особистого іміджу; опанувати технологію створення власного іміджу та іміджу організації.

Рекомендована література

  1. Барна Н. В. Іміджелогія: Навч. посіб. для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика. – К.: Університет «Україна», 2008. – 217 с.
  2. Гриценко Т.Б. Етика ділового спілкування: навчальний посібник .- К. : Центр учбової літератури, 2007.- 344 c.
  3. Палеха, Ю.І. Етика ділових відносин : навч. посібник / Ю. І. Палеха. – К.: Кондор, 2008. – 356 с.
  4. Приходченко Я.В. Іміджелогія: конспект лекцій / Я. В. Приходченко. – Донецьк: Донецький національній університет економіки і торгівлі, 2011. – 49 с.
  5. Снітинський В.В., Завальницька Н.Б., Брух О.О. Діловий етикет у міжнародному бізнесі: Навчальний посібник. – Львів : «Магнолія 2006», 2009. – 300 с.
  6. Тимошенко. Н.Л. Корпоративна культура: діловий етикет : навч. посіб. — К.: Знання, 2006. — 391 с.
  7. Шавкун І. Г. Формування іміджу організації : [навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент»] / І.Г. Шавкун, Я.С. Дибчинська. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – 111 с.
  8. Буторіна В. Б. Іміджеологія і PR підприємств туристичної галузі : навч.- метод. посіб. – Кам’янець-Подільський : ПП «Медобори-2006», 2015. – 112 с.
  9. Іміджелогія: Навч.-метод. матеріали до курсу занять / Харк.держ.акад. культури; Уклад.: Ю.Є. Петрухно.- X.: ХДАК., 2003.- 23 с.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму