Бізнес у соціальних мережах

Тип: На вибір студента

Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
53Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
516професор Шевчук І. Б.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
516професор Шевчук І. Б.
професор Шевчук І. Б.

Опис курсу

Предметом дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” є загальнотеоретичні положення, що розкривають особливості виникнення та функціонування соціальних мереж як майданчиків для розгортання та підтримки бізнес-проектів.

Мета вивчення дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” –сформувати у студентів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про механізми успішного просування бізнесу в соціальних мережах.

Основні завдання дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” – сприяння оволодінню студентами навичками організації бізнесу в соціальних мережах; вивчення механізмів просування бізнесу в соціальних мережах; формування знань щодо оцінки ефективності роботи в соціальній мережі; вивчення принципів побудови SMM-стратегії.

Вимоги до знань і умінь

Вивчення навчальної дисципліни передбачає досягнення такого квалі­фікаційного рівня підготовки студента, за якого він повинен:

а) знати

  • що таке соціальна мережа, які є соціальні мережі, які функції вони виконують, що означає управляти соціальною мережею;
  • переваги роботи в соціальній мережі;
  • інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах;
  • основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес;
  • способи просування в соціальних мережах;
  • критичні помилки, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах;
  • формули продажного копірайтингу;

б) уміти

  • володіти технологією роботи у Facebook, Instagram, Telegram, YouTube;
  • створювати стратегії просування в соціальних мережах;
  • визначати головні завдання кампанії просування;
  • вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти;
  • створювати і розвивати групи в соціальних мережах;
  • визначати особливості поведінки цільової аудиторії;
  • організовувати ефективні рекламні кампанії, акції;
  • аналізувати показники ефективності роботи в соціальних мережах;
  • оцінювати ефективність роботи в соціальній мережі;
  • відрізняти аудиторію соціальних мереж і методи роботи в кожній з мереж;
  • писати продажні пости;
  • проводити самостійні дослідження соціальних мереж відповідно до розробленої програми;
  • збирати і обробляти статистику Instagram-сторінки та Facebook-сторінки.

Рекомендована література

Основна:

  1. Brendan Kane One Million Followers. Audible Studios, 2019.
  2. Ford E. Social Media Marketing for the Future: Strategies for 2022 & Beyond: Stay Ahead of the Competition. Leverage Changing Online Trends to Grow Your Business. 2022. 109 p.
  3. Jason McDonald. Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. 467 p.
  4. Ray Higdon, Jessica Higdon. Freakishly Effective Social Media for Network Marketing: Second Edition. 2022. 115 p.
  5. Simon Kingsnorth. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Kogan Page, 2022. 3rd Edition. 416 p.
  6. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2022. 202 с.
  7. Ґріффітс Кріс. Посібник із креативного мислення / пер. з англ. У. Курганової. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. 288 с.
  8. Данько Ю. Соціальні мережі як форма сучасної комунікації: плюси і мінуси / Ю. Данько // Сучасне суспільство. 2012. Вип. 2. С. 179-184.
  9. Каплунов Д. Як писати комерційну пропозицію. Харків: Фабула, 2019. 352 с.
  10. Каплунов Д. Королі соціальних мереж. Як підвищувати популярність, залучати клієнтів та будувати особистий бренд у соціальних мережах за технологією SOCIAL SELLING / Денис Каплунов; пер. О. Жукова. Київ: Видавництво Букшеф, 2022. 432 с.
  11. Мак-Кі Р. Сторіноміка: маркетинг у пост рекламну епоху / Роберт Мак-Кі, Томас Джерас; пер. з англ. Є. Голобородько. Х.: Віват, 2019. 240 с.
  12. Мартін Томас The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа: посібник. Харків: Фабула, 2020. 304 с.
  13. Міхалко Майкл. 21 спосіб мислити креативно / пер. з англ. Т. Бойка. Харків: Книжковий клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2019. 400 с.
  14. Робота із соціальними мережами: Посібник з питань використання соціальних мереж. Київ: Департамент преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні, 2020. 47 с.
  15. Роулз Деніел. Цифровий брендинг: Повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань. Київ: Фабула, 2021. 256 с.
  16. Томпсон Дерек. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Київ: Yakoboo publishing, 2018. 432 с.
  17. Філановський О. Гра в бренди / Олексій Філановський. Київ: Наш формат, 2019. 176 с.
  18. Шестакова А.В. SMM та аналітика ринку : навч. посібн. Житомир : Державний університет «Житомирська політехніка», 2021. 215 с.
  19. Щербаков С. Електронна книга Таргетована реклама в соціальних мережах. Просто в яблучко. Отримуйте більше клієнтів із Facebook та Instagram. Харків: Фоліо, 2018. 256 с.
  20. Щербаков С. Таргетована реклама в соціальних мережах: просто в яблучко. Отримуйте більше клієнтів із Facebook та Instagram / Сергій Щербаков. Харків: Фоліо, 2018.

Додаткова:

  1. Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними / Йона Бергер, пер. з англ. О. Замойська. 4-е вид. К.: Наш формат, 2018. 200 с.
  2. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.
  3. Летуновська Н Є., Хоменко Л.М., Люльов О.В. та ін. Маркетинг у цифровому середовищі: підручник. Суми: Сумський державний університет, 2021. 259 с.
  4. Писаренко Н.Л. Діджитал маркетинг: навчально-методичний комплекс дисципліни : навч. посіб.  Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 100 с.
  5. Соціальні мережі: наук.-допом. бібліогр. покажч. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека. – Луцьк, 2017.
  6. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / авт. кол.: за ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.

Інтернет-ресурси:

  1. Огляд методів аналітики в Instagram: метрики, інструменти, поради Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://www.bizmaster.xyz/2019/03/oglyad-metodiv-analityky-v-instagram-metryky-instrumenty-porady.html
  2. 10 кращих формул копірайтингу для SMM. URL: https://www.kiwiagency.com.ua/blog/top-10-copywriting-formulas-SMM.html
  3. ChatGPT. URL: https://openai.com/
  4. Top 10 Digital Tech Trends for 2023. URL: https://www.tencent.com/en-us/articles/2201521.html
  5. Top 9 Digital Transformation Trends in 2023. URL: https://theecmconsultant.com/digital-transformation-trends/
  6. Використання соціальних мереж: посібник. URL: https://www.euam-ukraine.eu/wp-content/uploads/2020/09/Working-with-Social-Media-Compendium-UKRAINIAN-AUGUST-2020-FOR-PUBLICATION.pdf
  7. Офіційний сайт Midjourney. URL: https://www.midjourney.com/home/ ?callbackUrl=%2Fapp%2F
  8. Посібник з цифрової трансформації бізнесу. URL: https://bc.biz.mk.ua/wp-content/uploads/2021/04/Going-DIGITAL-TsIPB-m.-Mykolaiv-2021.pdf
  9. Чек-лист: як написати ідеальний продаючий текст. URL: https://para.school/blog/content/chek-list-kak-napisat-idealnuj-prodajuschij-tekst
  10. Як у “Інстаграмі” проводити розіграші? Акції та конкурси в Instagram. URL: https://hi-news.pp.ua/kompyuteri/8437-yak-u-instagrame-provoditi-rozgrash-akcyi-ta-konkursi-v-instagram.html

Матеріали

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус