Бізнес у соціальних мережах
Тип: На вибір студента
Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 16 | професор Шевчук І. Б. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 | професор Шевчук І. Б. | |
професор Шевчук І. Б. |
Опис курсу
Предметом дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” є загальнотеоретичні положення, що розкривають особливості виникнення та функціонування соціальних мереж як майданчиків для розгортання та підтримки бізнес-проектів.
Мета вивчення дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” –сформувати у студентів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про механізми успішного просування бізнесу в соціальних мережах.
Основні завдання дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” – сприяння оволодінню студентами навичками організації бізнесу в соціальних мережах; вивчення механізмів просування бізнесу в соціальних мережах; формування знань щодо оцінки ефективності роботи в соціальній мережі; вивчення принципів побудови SMM-стратегії.
Вимоги до знань і умінь
Вивчення навчальної дисципліни передбачає досягнення такого кваліфікаційного рівня підготовки студента, за якого він повинен:
а) знати
- що таке соціальна мережа, які є соціальні мережі, які функції вони виконують, що означає управляти соціальною мережею;
- переваги роботи в соціальній мережі;
- інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах;
- основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес;
- способи просування в соціальних мережах;
- критичні помилки, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах;
- формули продажного копірайтингу;
б) уміти
- володіти технологією роботи у Facebook, Instagram, Telegram, YouTube;
- створювати стратегії просування в соціальних мережах;
- визначати головні завдання кампанії просування;
- вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти;
- створювати і розвивати групи в соціальних мережах;
- визначати особливості поведінки цільової аудиторії;
- організовувати ефективні рекламні кампанії, акції;
- аналізувати показники ефективності роботи в соціальних мережах;
- оцінювати ефективність роботи в соціальній мережі;
- відрізняти аудиторію соціальних мереж і методи роботи в кожній з мереж;
- писати продажні пости;
- проводити самостійні дослідження соціальних мереж відповідно до розробленої програми;
- збирати і обробляти статистику Instagram-сторінки та Facebook-сторінки.
Рекомендована література
Основна:
- Brendan Kane One Million Followers. Audible Studios, 2019.
- Ford E. Social Media Marketing for the Future: Strategies for 2022 & Beyond: Stay Ahead of the Competition. Leverage Changing Online Trends to Grow Your Business. 2022. 109 p.
- Jason McDonald. Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. 467 p.
- Ray Higdon, Jessica Higdon. Freakishly Effective Social Media for Network Marketing: Second Edition. 2022. 115 p.
- Simon Kingsnorth. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Kogan Page, 2022. 3rd Edition. 416 p.
- Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2022. 202 с.
- Ґріффітс Кріс. Посібник із креативного мислення / пер. з англ. У. Курганової. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. 288 с.
- Данько Ю. Соціальні мережі як форма сучасної комунікації: плюси і мінуси / Ю. Данько // Сучасне суспільство. 2012. Вип. 2. С. 179-184.
- Каплунов Д. Як писати комерційну пропозицію. Харків: Фабула, 2019. 352 с.
- Каплунов Д. Королі соціальних мереж. Як підвищувати популярність, залучати клієнтів та будувати особистий бренд у соціальних мережах за технологією SOCIAL SELLING / Денис Каплунов; пер. О. Жукова. Київ: Видавництво Букшеф, 2022. 432 с.
- Мак-Кі Р. Сторіноміка: маркетинг у пост рекламну епоху / Роберт Мак-Кі, Томас Джерас; пер. з англ. Є. Голобородько. Х.: Віват, 2019. 240 с.
- Мартін Томас The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа: посібник. Харків: Фабула, 2020. 304 с.
- Міхалко Майкл. 21 спосіб мислити креативно / пер. з англ. Т. Бойка. Харків: Книжковий клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2019. 400 с.
- Робота із соціальними мережами: Посібник з питань використання соціальних мереж. Київ: Департамент преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні, 2020. 47 с.
- Роулз Деніел. Цифровий брендинг: Повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань. Київ: Фабула, 2021. 256 с.
- Томпсон Дерек. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Київ: Yakoboo publishing, 2018. 432 с.
- Філановський О. Гра в бренди / Олексій Філановський. Київ: Наш формат, 2019. 176 с.
- Шестакова А.В. SMM та аналітика ринку : навч. посібн. Житомир : Державний університет «Житомирська політехніка», 2021. 215 с.
- Щербаков С. Електронна книга Таргетована реклама в соціальних мережах. Просто в яблучко. Отримуйте більше клієнтів із Facebook та Instagram. Харків: Фоліо, 2018. 256 с.
- Щербаков С. Таргетована реклама в соціальних мережах: просто в яблучко. Отримуйте більше клієнтів із Facebook та Instagram / Сергій Щербаков. Харків: Фоліо, 2018.
Додаткова:
- Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними / Йона Бергер, пер. з англ. О. Замойська. 4-е вид. К.: Наш формат, 2018. 200 с.
- Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.
- Летуновська Н Є., Хоменко Л.М., Люльов О.В. та ін. Маркетинг у цифровому середовищі: підручник. Суми: Сумський державний університет, 2021. 259 с.
- Писаренко Н.Л. Діджитал маркетинг: навчально-методичний комплекс дисципліни : навч. посіб. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 100 с.
- Соціальні мережі: наук.-допом. бібліогр. покажч. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека. – Луцьк, 2017.
- Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / авт. кол.: за ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.
Інтернет-ресурси:
- Огляд методів аналітики в Instagram: метрики, інструменти, поради Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://www.bizmaster.xyz/2019/03/oglyad-metodiv-analityky-v-instagram-metryky-instrumenty-porady.html
- 10 кращих формул копірайтингу для SMM. URL: https://www.kiwiagency.com.ua/blog/top-10-copywriting-formulas-SMM.html
- ChatGPT. URL: https://openai.com/
- Top 10 Digital Tech Trends for 2023. URL: https://www.tencent.com/en-us/articles/2201521.html
- Top 9 Digital Transformation Trends in 2023. URL: https://theecmconsultant.com/digital-transformation-trends/
- Використання соціальних мереж: посібник. URL: https://www.euam-ukraine.eu/wp-content/uploads/2020/09/Working-with-Social-Media-Compendium-UKRAINIAN-AUGUST-2020-FOR-PUBLICATION.pdf
- Офіційний сайт Midjourney. URL: https://www.midjourney.com/home/ ?callbackUrl=%2Fapp%2F
- Посібник з цифрової трансформації бізнесу. URL: https://bc.biz.mk.ua/wp-content/uploads/2021/04/Going-DIGITAL-TsIPB-m.-Mykolaiv-2021.pdf
- Чек-лист: як написати ідеальний продаючий текст. URL: https://para.school/blog/content/chek-list-kak-napisat-idealnuj-prodajuschij-tekst
- Як у “Інстаграмі” проводити розіграші? Акції та конкурси в Instagram. URL: https://hi-news.pp.ua/kompyuteri/8437-yak-u-instagrame-provoditi-rozgrash-akcyi-ta-konkursi-v-instagram.html