Бізнес у соціальних мережах

Тип: На вибір студента

Кафедра: цифрової економіки та бізнес-аналітики

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
64Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
616доцент Шевчук І. Б.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
616доцент Шевчук І. Б.
Старух  А. І.

Опис курсу

Предметом дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” є загальнотеоретичні положення, що розкривають особливості виникнення та функціонування соціальних мереж як майданчиків для розгортання та підтримки бізнес-проектів.

Мета вивчення дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” –сформувати у студентів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про механізми успішного просування бізнесу в соціальних мережах.

Основні завдання дисципліни “Бізнес у соціальних мережах” – сприяння оволодінню студентами навичками організації бізнесу в соціальних мережах; вивчення механізмів просування бізнесу в соціальних мережах; формування знань щодо оцінки ефективності роботи в соціальній мережі; вивчення принципів побудови SMM-стратегії.

Вимоги до знань і умінь

Вивчення навчальної дисципліни передбачає досягнення такого квалі­фікаційного рівня підготовки студента, за якого він повинен:

а) знати

  • що таке соціальна мережа, які є соціальні мережі, які функції вони виконують, що означає управляти соціальною мережею;
  • переваги роботи в соціальній мережі;
  • інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах;
  • основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес;
  • способи просування в соціальних мережах;
  • критичні помилки, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах;

б) уміти

  • володіти технологією роботи у Facebook, Instagram, Telegram, YouTube;
  • створювати стратегії просування в соціальних мережах;
  • визначати головні завдання кампанії просування;
  • вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти;
  • створювати і розвивати групи в соціальних мережах;
  • визначати особливості поведінки цільової аудиторії;
  • організовувати ефективні рекламні кампанії, акції;
  • аналізувати показники ефективності роботи в соціальних мережах;
  • оцінювати ефективність роботи в соціальній мережі;
  • відрізняти аудиторію соціальних мереж і методи роботи в кожній з мереж;
  • писати продажні пости;
  • проводити самостійні дослідження соціальних мереж відповідно до розробленої програми.

Рекомендована література

Основна:

  1. Губанов Д. Социальные сети. Модели информационного влияния, управления и противоборства. / Губанов Д., Чхартишвили А., Новиков Д. М.: Физматлит, 2010. 228 с.
  2. Данько Ю. Соціальні мережі як форма сучасної комунікації: плюси і мінуси / Ю. Данько // Сучасне суспільство. 2012. Вип. 2. С. 179-184.
  3. Ермолова Н. Продвижение бизнеса в социальных сетях Facebook, Twitter, Google+ / Н. Ермолова. М. : Альпина Паблишер, 2013. 357 с.
  4. Серновиц Э. Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить. ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2012. 339 с.
  5. Кеннеди Д. Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум. Изд.: Альпина Паблишер, 2017. 344 с.
  6. Кремнёв Д. Продвижение в социальных сетях. СПб: Сеть, 2011. 160 с.
  7. Филина О. Facebook-эффект для бизнеса и самопиара. Опыт человека, который собрал более 10 миллионов лайков. Книга-тренинг. / Филина О. Эксмо, 2015. 256 с.
  8. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях. / Халилов Д. 2-е изд. М. : Манн,. Иванов и Фербер, 2014. 240 с.

Додаткова:

  1. Крюкова Е., Савельев Д. 100+ хаков для интернет-маркетологов. ООО «Альпина Паблишер», 2018. 304 с.
  2. Сенаторов А. Бизнес в Instagram. От регистрации до первых денег. М.: Альпина Паблишер. 2015. 156 с.
  3. Смит К. Конверсия. Как превратить лиды в продажи. Изд.: “Альпина Паблишер”, 2017. 225с.
  4. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях. Изд.: Манн, Иванов и Фербер, 2013. 240 с.

INTERNET CАЙТИ

  1. 5 правил ведения бизнеса в социальных сетях на примере Facebook [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kokh.ru/5-pravil-vedeniya-biznesa-v-socialnyx-setyax-na-primere-facebook/
  2. Как построить SMM-стратегию: пошаговый план продвижения в социальных сетях [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://texterra.ru/blog/kak-postroit-smm-strategiyu-poshagovyy-plan-prodvizheniya-v-sotsialnykh-setyakh.html
  3. Социальные сети для ведения и продвижения бизнеса [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://vseproip.com/biznes-ip/maluy/socialnye-seti-dlya-biznesa.html
  4. Социальный бизнес с компанией NU SKIN [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://www.nuskin.com/content/dam/eu-library/social-media-guidelines/ social- media-guidelines-ru.pdf
  5. Стадный инстинкт: как работает бизнес в социальных сетях и насколько велик этот рынок? [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://ageyenko.ua/business/ 2016/05/24/stadnyj-instinkt-kak-rabotaet-biznes-v-sotsialnyh-setjah-i-naskolko-velik-etot-rynok/
  6. Сценарии поведения бизнеса в социальных сетях [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://webpromoexperts.com.ua/blog/socialnye-seti-ne-prodayut/
  7. ТОП-4 проверенных метода заработка в социальных сетях [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://arena.ua/2017/07/17/top-4-proverennyh-metoda-zarabotka-v-sotsialnyh-setyah-kotorye-vam-po-plechu/.
  8. 45 основных терминов в SMM-продвижении [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://fabrikadialogov.ru/45-terminov-v-smm/
  9. 6 Facebook-метрик, которые необходимо отслеживать [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://www.likeni.ru/analytics/6-facebook-metrik-kotorye-neobkhodimo-otslezhivat/
  10. Как оценить эффективность рекламы в Instagram: ТОП 3 показателя + 5 способов. [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://conversion.su/blog/pokazateli-effektivnosti-instagrama/
  11. Как провести аналитику Instagram-аккаунта? [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://supa.ru/blog/posts/kak-proviesti-analitiku-instagram-akkaunta
  12. Как составить контент-план на год [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://netpeak.net/ru/blog/kak-sostavit-kontent-plan-na-god/
  13. Огляд методів аналітики в Instagram: метрики, інструменти, поради Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://www.bizmaster.xyz/2019/03/oglyad-metodiv-analityky-v-instagram-metryky-instrumenty-porady.html
  14. Статистика Инстаграм: 5 метрик для продвижения аккаунта в 2019 [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://rusability.ru/internet-marketing/statistika-instagram-5-metrik-dlya-prodvizheniya-akkaunta-v-2019/

Матеріали

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму